افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

دولت و بخش خصوصی در وحدت ملی مسئولیت بزرگی دارند.

  • کد خبر : 411617
دولت و بخش خصوصی در وحدت ملی مسئولیت بزرگی دارند.

به گزارش بازار اتاق بازرگانی، «صمد حسن زاده» امروز (یکشنبه) در دومین همایش امنیت ملی اقتصاد با همکاری اتاق ایران و پلیس امنیت اقتصادی، با اشاره به فعالیت های پلیس امنیت اقتصادی شهرستان فرج گفت: در این راستا باید گفت که در این راستا باید به سرعت در حال فعالیت باشد. پلیس امنیت اقتصادی در […]

به گزارش بازار اتاق بازرگانی، «صمد حسن زاده» امروز (یکشنبه) در دومین همایش امنیت ملی اقتصاد با همکاری اتاق ایران و پلیس امنیت اقتصادی، با اشاره به فعالیت های پلیس امنیت اقتصادی شهرستان فرج گفت: در این راستا باید گفت که در این راستا باید به سرعت در حال فعالیت باشد. پلیس امنیت اقتصادی در تلاش است تا با توسعه اقتصاد کشور راه های مناسب و ایمن را ارائه دهد و از این طریق جلساتی را با بخش خصوصی و اتاق ایران برای رفع نواقص موجود برگزار کرد.

وی افزود: این همایش نوید آرامش به دل های طوفانی فعالان اقتصادی است. سیاست‌های ظالمانه آمریکا و غرب از طریق اعمال تحریم‌ها، فضای مناسب برای فعالیت اقتصادی را از بین برده و نبود سیستم نقل و انتقال مالی و عدم دسترسی به بازارهای مختلف بین‌المللی، ملت را با شرایط سخت اقتصادی مواجه کرده است. .

رئیس اتاق ایران ادامه داد: سیاست های دشمن محدود به حوزه اقتصادی نیست و دشمنان جنایتکار تصمیم گرفته اند امنیت و آرامش کشور را تهدید کنند و از این طریق می خواهند تولید، اشتغال و سرمایه گذاری را هدف قرار دهند.

وی تصریح کرد: این کشور در طول تاریخ با ملت شریف و غیور خود شایستگی خود را نشان داده است. کشورهای غربی نگران توانمندی ها، توانمندی ها و فرصت های بزرگ اقتصادی این کشور هستند و زیرساخت های کشور در زمینه اقتصاد، منابع زیرزمینی، موقعیت جغرافیایی و… موجب نگرانی کشورهای متخاصم شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تصریح کرد: دنیا می‌داند که ایران با فرصت‌های مناسب، برنامه‌ریزی اساسی و حمایت منطقی از سوی مسئولان نظام و دولت می‌تواند بزرگترین کارهای دنیا را انجام دهد. حتی با تکنولوژی قدیمی

حسن زاده تصریح کرد: در این شرایط مسئولیت بزرگی بر دوش دولت و بخش خصوصی است و آن این است که در این مقطع تاریخی کشور در راستای وفاق ملی که یکی از آرمان های رئیس جمهور است، دست به دست هم دهیم. و مسئولان نظام، اقتصاد کشور را به اوج شکوفایی برسانند.

رئیس مجلس ایران افزود: برای رسیدن به اهداف اقتصادی و آرمان های ملی کشور و حفظ ارزش های اجتماعی نیازمند برنامه ریزی اقتصادی درون زا و برون گرا هستیم. امنیت سرمایه‌گذاری‌ها و توسعه مشارکت‌های سرمایه‌گذاری خارجی، مشارکت در پروژه‌های خارجی، دسترسی به بازارهای جهانی و حمایت دولت از صادرات در همه زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه خدمات فنی و مهندسی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیشتر کالاها و محصولات ایرانی به پنج کشور صادر می شود، گفت: این یک نگرانی بزرگ است. دولت باید زمینه حضور بخش خصوصی را در سراسر بازار جهانی فراهم کند.

حسن زاده تاکید کرد: پلیس باید در اجرای صحیح قوانین کوشا باشد تا کشور را در این راه تضعیف نکند. مجلس باید در تدوین برنامه بودجه 1404 و برنامه های توسعه، مالیات، پولی و مالی کشور به بخش خصوصی کمک کند تا رفاه کل جامعه در این مسیر تضمین شود. بهبود فضای کسب و کار باید در دستور کار قرار گیرد. باید جلوی خروج بودجه از کشور و مهاجرت جوانان تحصیلکرده را بگیریم.

وی افزود: در این مسیر پلیس امنیت اقتصادی نیز باید با برنامه مردمی همراه با فعالان اقتصادی شرایطی را ایجاد کند تا نام پلیس و سازمان های نظارتی در دل فعالان اقتصادی محفوظ بماند.

رئیس مجلس ایران در پایان تصریح کرد: خانه ایران با تمام توانمندی های بالقوه خود برای رونق اقتصاد، امنیت اقتصادی و تامین رفاه و معیشت کل جامعه همواره آماده همکاری است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.