افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

دونالد ترامپ اعلام کرد که قصد دارد مالیات بر درآمد را حذف کند

  • کد خبر : 411593
دونالد ترامپ اعلام کرد که قصد دارد مالیات بر درآمد را حذف کند

دونالد ترامپ (دونالد ترامپ) اخیراً در مصاحبه ای با جو روگان (جو روگان) در نمایش جو روگن اسکپرینس (Joe Rogan Experience) ظاهر شد و قصد خود را برای حذف اعلام کرد مالیات بر درآمد فدرال و جایگزین کردن آن با درآمد تعرفه واردات جدی است. با توجه به Blockchain Homeland، ترامپ به سیاست های تعرفه […]

دونالد ترامپ (دونالد ترامپ) اخیراً در مصاحبه ای با جو روگان (جو روگان) در نمایش جو روگن اسکپرینس (Joe Rogan Experience) ظاهر شد و قصد خود را برای حذف اعلام کرد مالیات بر درآمد فدرال و جایگزین کردن آن با درآمد تعرفه واردات جدی است.

با توجه به Blockchain Homeland، ترامپ به سیاست های تعرفه ای ویلیام مک کینلی (ویلیام مک کینلی)، رئیس جمهور دهه 1890 وی خاطرنشان کرد و پیشنهاد کرد امروز نیز باید از همین سیاست ها برای تامین مالی دولت استفاده شود.

ترامپ و ایده حذف مالیات بر درآمد

به نظر می رسد محبوبیت ترامپ در حال افزایش است. آخرین داده ها از پلت فرم پیش بینی بازار بازی (PolyMarket)، شانس پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آینده ۶۵٪ است

ترامپ به روگن توضیح داد که تعرفه های فعلی درآمد زیادی را برای دولت فراهم کرده است که مقامات نمی دانند چگونه خرج کنند.

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت:

ما آنقدر ثروتمند بودیم، آنقدر پول داشتیم که نمی دانستیم با آن چه کنیم، بنابراین کمیسیون ویژه برای تعرفه ها ما آن را تشکیل دادیم برای تصمیم گیری با این پول چه کنیم؟

منتقدان معتقدند که این تعرفه ها باعث می شود افزایش قیمت کالاها و اعمال مالیات های پنهان روی کالاهای مصرفی است. اما ترامپ اصرار دارد که تعرفه ها باعث کاهش تقاضا برای دلار می شود افزایش دهد آنها از کارگران خانگی می دهند پشتیبانی می کند و صادرات آمریکا جذاب تر آنها انجام می دهند

منبع: پادکست Joe Rogan Experience
منبع: پادکست Joe Rogan Experience

استفاده از بیت کوین برای کاهش بدهی ایالات متحده

این اولین بار نیست که او ایده ها رادیکال برای تغییر سیستم مالی؛ به نظر می رسد ترامپ برای چیزی فراتر از اخراج جنسلر که پیشنهاد کاهش بدهی را نیز دارد، برنامه ای دارد. 35 تریلیون دلار آمریکا باید از بیت کوین استفاده کند.

در گفتگوی خود با ماریا بارتیرومو (ماریا بارتیرومو) در فاکس نیوز (فاکس نیوز) این ایده را مطرح کرده بود که آمریکا می تواند کمی بیت کوین به بدهکاران خود بدهد تا بدهی هنگفت او را از بین ببرند.

مدیر دارایی به نام برایان کورشن (Bryan Courchesne) معتقد است که ایجاد ذخایر استراتژیک بیت کوین برای ایالات متحده ممکن است سخت باشد، اما غیر ممکن نیست.

کورشن توضیح داد که وزارت دادگستری می تواند تقریبا 200000 بیت کوین انتقال توقیف شده به خزانه دولت آمریکا و استفاده از آن به عنوان ذخیره دارایی استراتژیک؛ او اشاره کرد که، با این حال، غلبه بر موانع بوروکراتیک اجرای این هدف برای دولت چالش برانگیز خواهد بود.

ترامپ تنها نامزد ریاست جمهوری نیست که ایده استفاده از بیت کوین به عنوان ذخیره استراتژیک را مطرح کرده است. رابرت اف کندی جونیور (رابرت اف کندی جونیور)، کاندیدای مستقل سابق برای انتخابات، همچنین ایده استفاده از بیت کوین برای تقویت دلار آمریکا را در اوایل سال 2024 ارائه کرد. با این حال کندی بعداً از رقابت کنار کشید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-27 16:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.