افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

سرشماری کشاورزی استان سمنان انجام شد

  • کد خبر : 411533
سرشماری کشاورزی استان سمنان انجام شد

سید محمدرضا هاشمی در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد برای به دست آوردن آمار دقیق، سرشماری ملی کشاورزی انجام دهد، گفت: سرشماری کشاورزی در سطح کشور و طبیعتاً در استان سمنان از آبان ماه آغاز می شود. 12 و انتظار ما از همه مردم و […]

سید محمدرضا هاشمی در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در نظر دارد برای به دست آوردن آمار دقیق، سرشماری ملی کشاورزی انجام دهد، گفت: سرشماری کشاورزی در سطح کشور و طبیعتاً در استان سمنان از آبان ماه آغاز می شود. 12 و انتظار ما از همه مردم و دستگاه های اجرایی می خواهیم آن را همراهی کنند.

وی پس از بیان اینکه سرشماری کشاورزی یکی از مهمترین رویدادهای انجام شده در استان سمنان است، افزود: آمار مهمترین رکن برنامه ریزی و یکی از عوامل مهم توسعه به ویژه توسعه اقتصادی است و به همین دلیل سرشماری برای ما مهم و در اولویت است.

از مهارت های متقاعد کننده استفاده کنید

استاندار سمنان با بیان اینکه این سرشماری تا 5 آذرماه در استان ادامه دارد، تاکید کرد: از همه کشاورزان و بهره برداران حوزه جهاد کشاورزی تقاضا دارم با این طرح همکاری کامل داشته باشند چرا که آمارها به آنها کمک می کند تا برای خود بهتر برنامه ریزی کنند. این منجر به اپراتورها می شود.

سرشماری صحیح و موفق، برنامه ریزی صحیح را تضمین می کند

هاشمی با بیان اینکه یکی از تاکیدات ما استفاده از همه ظرفیت ها به ویژه رسانه ها برای اطلاع رسانی به کشاورزان و بهره برداران جهاد کشاورزی است، گفت: اطلاع رسانی دقیق و به موقع سرشماری صحیح و موفق را تضمین می کند.

وی با بیان اینکه کسانی که در این سرشماری شرکت می کنند باید از فضای مجازی و رسانه ها برای توضیح سرشماری و ارائه آن به کاربران و جامعه هدف کمک کنند، گفت: کاربران باید متقاعد شوند که سرشماری را دنبال کنند که این ظرفیت از شوراهای روستاهای استان نیز باید در این زمینه استفاده شود.

بسیج و بخش خصوصی باید استفاده شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه اقناع جامعه هدف به تسهیل روند سرشماری دقیق کمک می کند، تصریح کرد: از پایگاه های بسیج و بخش خصوصی مانند خانه کشاورز، نظام مهندسی کشاورزی و تشکل ها و انجمن های مردم نهاد از جمله انجمن انگور و و غیره… باید در این زمینه استفاده شود.

هاشمی با بیان اینکه اولویت ما در استان سمنان برگزاری این رویداد ملی در ماه آینده است، ادامه داد: سرشماری صحیح و موفق، برنامه ریزی مناسب در راستای توسعه اقتصادی بخش کشاورزی و دامپروری استان سمنان را تضمین می کند.

وی در پایان از جهاد کشاورزی نیز خواست تا آموزش ها و توضیحات لازم و قانع کننده را به سرشماری کنندگان در سراسر استان سمنان ارائه دهد تا بتوانند کار سرشماری را به صورت دقیق و صحیح انجام دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.