افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

طنز سفارت ایران در لندن برای دولت انگلیس

  • کد خبر : 411524
طنز سفارت ایران در لندن برای دولت انگلیس

آفتاب نیوز: سفارت کشورمان در لندن در واکنشی کنایه آمیز، موضع دولت انگلیس در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران را اصلاح کرد. به گزارش ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس با انتشار متنی در شبکه اجتماعی سازمان ملل متحد، قواعد و هنجارهای بین المللی، تصحیح کرد؛ باید اینگونه نوشته شود: «ما این حمله […]

آفتاب نیوز:

سفارت کشورمان در لندن در واکنشی کنایه آمیز، موضع دولت انگلیس در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران را اصلاح کرد.

به گزارش ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس با انتشار متنی در شبکه اجتماعی سازمان ملل متحد، قواعد و هنجارهای بین المللی، تصحیح کرد؛ باید اینگونه نوشته شود: «ما این حمله را که نقض حاکمیت ملی ایران تلقی می شود به شدت محکوم می کنیم؛ انگلیس می خواهد برای محکومیت این اقدام جلسه شورای امنیت سازمان ملل برگزار کند؛ ایران حق دارد به نقض آن پاسخ دهد. اما ما می خواهیم که ایران همانطور که اعلام کرده است، به عنوان اولویت اول خود، جستجوی آتش بس در غزه و لبنان و تلاش برای توقف نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم اسرائیل را در نظر بگیرد نیز به زودی پاسخ دهید

روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در ساعات اولیه روز گذشته (شنبه 14 آبان ساعت 14:03) اعلام کرد که سامانه یکپارچه پدافند هوایی با موفقیت حمله رژیم صهیونیستی به مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله کرد.

نخست وزیر انگلیس اولین رهبر گروه هفت بود که دیروز (شنبه) به این اقدام واکنش نشان داد و بدون محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی از ایران خواستار خویشتن داری شد.

کایر استارمر در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “موضع من روشن است؛ اسرائیل حق دارد از خود در برابر حمله ایران دفاع کند. من به همان اندازه روشن می‌کنم که ما باید از تشدید بیشتر تنش در منطقه خودداری کنیم و از همه طرف‌ها بخواهیم که با آنها وارد عمل شوند. خویشتنداری ایران من نباید واکنشی نشان دهم.

جمهوری اسلامی ایران همچنین اعلام کرد که حق ذاتی خود برای پاسخگویی قانونی و مشروع به این حملات جنایتکارانه در زمان مناسب برای خود محفوظ است و خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.