افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

پیام تسلیت سید حسن خمینی به ارتش: همدردی یا سیاسی کاری؟

  • کد خبر : 411501

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در پیامی خطاب به امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد. ایرانگفت: من به سهم خودم پدافند هوایی ارتش. دفاع مقتدرانه از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران را ارج […]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در پیامی خطاب به امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد. ایرانگفت: من به سهم خودم پدافند هوایی ارتش. دفاع مقتدرانه از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران را ارج می نهم و شهادت عزیزان ارتش را به همرزمان و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید حسن خمینی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر لشکر موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

شهادت چند جنگنده پدافند هوایی در جریان رویارویی با حمله دشمن متجاوز صهیونیستیسند افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران و نشان فداکاری برای مردم این سرزمین است.

ارتش در طول دهه های متمادی به ویژه در دوران دفاع مقدس، امن و نقطه امید ملت ایران بوده و نقش مهم آن در مقابله با تهاجم رژیم اشغالگر قدس نیز بر این کارنامه غنی افزوده و مورد احترام و قدردانی گسترده قرار گرفت. افکار عمومی

اینجانب به نوبه خود از پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران برای دفاع مقتدرانه از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنم و شهادت عزیزان در ارتش را به همرزمان و خانواده محترمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم. . شهادت در راه صلاح کشور و دین و مردم هم افتخار بزرگی است و هم درد بزرگی که امیدوارم خداوند آن را به لطف و رحمت خود جبران کند.

سید حسن خمینی

6 نوامبر 1403

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.