افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

6 سرباز کشته و 50 نفر مجروح شدند در نزدیکی پایگاه موساد در تل آویو/حمله به واحد 8200 – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 411439
6 سرباز کشته و 50 نفر مجروح شدند در نزدیکی پایگاه موساد در تل آویو/حمله به واحد 8200 – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در یک عملیات نظارتی که با یک کامیون انجام شد، بیش از ۵۰ صهیونیست حاضر که به نظر همگی نظامی هستند، در ایستگاه اتوبوس در شمال تل آویو مجروح شدند. به گفته منابع عبری در این عملیات کمین 6 نظامی صهیونیست کشته شده اند. دقایقی پیش منابع […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در یک عملیات نظارتی که با یک کامیون انجام شد، بیش از ۵۰ صهیونیست حاضر که به نظر همگی نظامی هستند، در ایستگاه اتوبوس در شمال تل آویو مجروح شدند. به گفته منابع عبری در این عملیات کمین 6 نظامی صهیونیست کشته شده اند.

دقایقی پیش منابع عبری زبان از وقوع یک حادثه امنیتی خطرناک در نزدیکی گذرگاه ژیلو در شمال تل آویو در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که اداره سانسور نظامی ارتش اجازه انتشار جزئیات این حادثه را نداده است.

کشته شدن 6 سرباز و زخمی شدن 50 نفر در نزدیکی پایگاه موساد در تل آویو

همچنین برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که یک کامیون ده ها شهرک نشین صهیونیست را در گذرگاه ژیلو نزدیک مقر موساد در تل آویو زیر گرفته و تاکنون بیش از 50 نفر در این حادثه مجروح شده اند و وضعیت برخی از آنها گفته شد که حال مجروح وخیم است.

عملیات تله گذاری با کامیون

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند که نیروهای امنیتی به راننده این کامیون تیراندازی کردند.

رسانه های صهیونیستی در ادامه اعتراف کردند مجروحان حادثه امنیتی شمال تل آویو همگی نظامی هستند.

برخی منابع عبری زبان اعلام کردند همه مجروحان عملیات کامیون در نزدیکی مقر موساد در تل آویو از سربازان رژیم صهیونیستی هستند.

کشته شدن 6 سرباز و زخمی شدن 50 نفر در نزدیکی پایگاه موساد در تل آویو

منابع گفتند این کامیون تعداد زیادی از سربازان اسرائیلی را در نزدیکی یک پایگاه اسرائیلی در تقاطع گیلو در شمال تل آویو زیر گرفت.

6 کشته و بیش از 50 زخمی

تاکنون بیش از 50 نفر مجروح شده اند که وضعیت حداقل 15 نفر از آنها وخیم است.

کشته شدن 6 سرباز و زخمی شدن 50 نفر در نزدیکی پایگاه موساد در تل آویو

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که تعدادی از مجروحان هنوز زیر کامیون هستند و کمکی به آنها نشده و حالشان وخیم است که 6 نفر از آنها تاکنون جان باخته اند.

منابع خبری از تصاویری از تعداد زیادی آمبولانس در محل عملیات تعقیب و گریز کامیون در نزدیکی مقر موساد در تل آویو برای انتقال مجروحان خبر دادند.

جزئیات اپراتور

رادیو صهیونیستی گزارش داد که عامل این عملیات استشهادی یکی از اهالی بیت المقدس شرقی بوده است.

روزنامه صهیونیستی اسرائیل دودی وی در سایت خبری خود گزارش داد که راننده کامیون پس از حمله به سربازان صهیونیستی که در ایستگاه اتوبوس تجمع کرده بودند از خودرو پیاده شد و با چاقو به صهیونیست ها حمله کرد.

یک ضربه کاری به واحد 8200

به گفته منابع عبری، تمامی مجروحان این عملیات متعلق به نیروهای یگان اطلاعات نظامی 8200 در این پایگاه هستند. گالیله به پایگاه های خود بازگشتند.

منابع عبری زبان تاکید کردند که این عملیات در یک منطقه بسیار حساس نظامی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.