افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

اردبیل نیمی از سرم مورد نیاز کشور را پوشش می دهد

  • کد خبر : 411436
اردبیل نیمی از سرم مورد نیاز کشور را پوشش می دهد

به گزارش بازار، مسعود ایرانی در مراسم بهره برداری آزمایشی از کارخانه تولید سرم در اردبیل گفت: سالانه بیش از 100 میلیون سرم برای تامین نیاز داخلی به کشور وارد می شود که در این استان با افزایش ظرفیت تولید کارخانه آب پنیر بین 50 تا 60 میلیون بیش از نیمی از نیازهای کشور تامین […]

به گزارش بازار، مسعود ایرانی در مراسم بهره برداری آزمایشی از کارخانه تولید سرم در اردبیل گفت: سالانه بیش از 100 میلیون سرم برای تامین نیاز داخلی به کشور وارد می شود که در این استان با افزایش ظرفیت تولید کارخانه آب پنیر بین 50 تا 60 میلیون بیش از نیمی از نیازهای کشور تامین می شود.

وی گفت: در حال حاضر این کارخانه در فاز اول ظرفیت تولید روزانه 60 هزار سرم را دارد که دو برابر شده و در آینده به 120 هزار سرم خواهد رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با تولید ماهیانه سه میلیون سرم، ظرفیت و انرژی خوبی برای تامین نیاز داخلی تامین می شود تا بتوانیم 50 درصد نیاز وارداتی کشور را تامین کنیم. زمینه از سرم ها

ایرانی با تاکید بر برگزاری جلسات مستمر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و تاکید استاندار بر رفع مشکلات سرمایه گذاران، افزود: کارخانه آب پنیر آرتا از سال 1397 در حال ساخت است و این کارخانه در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفته است. سه سال گذشته با رفع موانع پس از 6 سال می توان شاهد راه اندازی فازهای آزمایشی و عملیاتی این کارخانه بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آب پنیر یکی از پرمصرف ترین مواد دارویی است، با همکاری بخش خصوصی و حمایت همه جانبه شاهد راه اندازی این کارخانه هستیم و ظرفیت تولید نیز در سال های آینده افزایش خواهد یافت. فازها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: در هفته های آینده این کارخانه به ظرفیت واقعی خود می رسد و شاهد تولید آب پنیر با کیفیت و کمیت مطلوب خواهیم بود که قطعاً برنامه ریزی شده و هدف آن تقویت است. تولید پیشتاز بودن در این بخش و رفع نیازهای داخلی در این زمینه است.

ایرانی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همچنان در تلاش است تا مشکلات و دغدغه های صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی را رفع و به تحقق شعار سال موسوم به «جهش تولید با مشارکت مردم» کمک کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.