افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

شر رژیم صهیونیستی را نباید بزرگ کرد و کوچک شمرد / اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی باید اصلاح شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 411358
شر رژیم صهیونیستی را نباید بزرگ کرد و کوچک شمرد / اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی باید اصلاح شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار با خانواده شهدای امنیت که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، گفتند: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نباید باشد. بزرگ شده نه تحقیر می شود. اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی باید اشتباه باشد. باید قدرت، اراده و […]

به گزارش خبرنگار مهر، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار با خانواده شهدای امنیت که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، گفتند: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نباید باشد. بزرگ شده نه تحقیر می شود. اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی باید اشتباه باشد. باید قدرت، اراده و ابتکار ملت ایران و جوانان کشور را درک کنند.

وی گفت: مسئولان باید کیفیت درک قدرت و اراده ملت ایران در قبال رژیم صهیونیستی را بشناسند و بهترین ها را برای این ملت و کشور انجام دهند.

رهبر انقلاب افزودند: از نظر امنیتی، حفظ امنیت روانی جامعه بسیار مهم است. ایجاد ترس و شبهه در دل مردم مردود است و قرآن در این باره تصریح دارد.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم گیران و متولیان فضای مجازی باید به موضوع امنیت روانی جامعه توجه کنند. مسئولان کشور باید امنیت روانی مردم را حفظ کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: راه تأمین امنیت، سرنوشت است. ایران قوی است و می تواند از خود دفاع کند.

رهبر انقلاب با بیان اینکه ارزش شهدای امنیت را از اهمیت و ارزش امنیت می توان فهمید، تصریح کردند: قطعا امنیت یکی از نیازهای اصلی هر کشور، هر جامعه ای است. اگر امنیت در جامعه وجود نداشته باشد چیزی نیست. نه اقتصاد، نه علم، نه پیشرفت، نه خانواده وجود دارد. امنیت در واقع پایه و اساس همه دستگاه ها و اشکال این پیشرفت یک ملت و یک کشور است.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.