افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

رکورد شهادت سید جواد هاشمی شکسته شد!

  • کد خبر : 411331
رکورد شهادت سید جواد هاشمی شکسته شد!

به گفته سیدجواد هاشمی، او در طول دوران حرفه ای خود 33 بار در فیلم ها کشته شد که برای او یک رکورد محسوب می شود. اگرچه این رقم ممکن است کمی اغراق آمیز باشد، اما هاشمی در فیلم هایی مانند «افق» یا «پرواز در شب» به شهادت می رسد. آفتاب نیوز: خبری که صبح […]

به گفته سیدجواد هاشمی، او در طول دوران حرفه ای خود 33 بار در فیلم ها کشته شد که برای او یک رکورد محسوب می شود. اگرچه این رقم ممکن است کمی اغراق آمیز باشد، اما هاشمی در فیلم هایی مانند «افق» یا «پرواز در شب» به شهادت می رسد.

آفتاب نیوز:

خبری که صبح امروز به شوخی در فضای مجازی فارسی زبان دست به دست می شد، در برخی رسانه های عبری به خبری جدی تبدیل شده است. در پی حمله رژیم صهیونیستی، یک کانال تلگرامی به شوخی نوشت که سید جواد هاشمی فرمانده سپاه در این حملات کشته شده است و یک کانال تلگرامی اسرائیلی نیز این موضوع را بازنشر کرده است. اما شهرت شهید سید جواد هاشمی به خاطر نقش های متعددی است که ایفا کرده است.

به گفته خودش در طول دوران فعالیتش 33 بار در فیلم و سریال به شهادت رسید که برای او یک رکورد محسوب می شود. اگرچه این رقم ممکن است کمی اغراق آمیز باشد، اما هاشمی در فیلم هایی مانند «افق» یا «پرواز در شب» به شهادت می رسد. با حادثه صبح امروز رکورد وی به 34 شهید می رسد.

این شهادت های متعدد در فیلم ها و سریال ها باعث شده تصویر خاصی از او در ذهن مردم نقش بسته و انتظارات خاصی از او داشته باشند. بنابراین زمانی که او در سریال «زم کاری» در صحنه استخر حضور پیدا کرد، واکنش های منفی نسبت به حضور برهنه او در مقابل دوربین به وجود آمد و عده ای گفتند که او لیاقت ایفای هیچ نقشی را ندارد. اما خودش معتقد بود که به عنوان یک بازیگر باید بتواند طبق فیلمنامه کاری را که لازم است انجام دهد. البته این تنها وجه سید جواد در سال های اخیر نیست. حضور در تبلیغات یک شرکت خاص که باعث از دست دادن افراد زیادی شد و یا دفاع از بازیگری که ایران را ترک کرد و برهنه جلوی دوربین ظاهر شد، از جمله فعالیت های جنبی هاشمی در سال های اخیر است.

هاشمی علاوه بر بازیگری، یکی از فیلمسازان موفق در عرصه سینمای کودک و نوجوان ایران به شمار می رود که با دکورها و گریم های ظریف، فیلم های فانتزی برای کودکان می سازد. هم‌اکنون «شهر گربه‌ها ۲» او روی پرده است و اگرچه به اندازه آثار موفقش فروش نداشته است، اما تاکنون ۱۰ میلیارد تومبی در گیشه فروخته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.