افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

دروغ های رژیم صهیونیستی در مورد حمله به ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 411191
دروغ های رژیم صهیونیستی در مورد حمله به ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

‌به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری شهاب در گزارشی به اطلاعیه های رسانه های صهیونیستی و بین المللی مبنی بر تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطقی از ایران اشاره و تاکید کرد که این حملات با انتقادات و تمسخرهای گسترده علیه صهیونیست ها مواجه شده است. ارتش توسط شهرک نشینان اسرائیلی این گزارش می افزاید شهرک […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری شهاب در گزارشی به اطلاعیه های رسانه های صهیونیستی و بین المللی مبنی بر تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطقی از ایران اشاره و تاکید کرد که این حملات با انتقادات و تمسخرهای گسترده علیه صهیونیست ها مواجه شده است. ارتش توسط شهرک نشینان اسرائیلی

این گزارش می افزاید شهرک نشینان و ساکنان سرزمین های اشغالی واکنش های تمسخرآمیزی به حملات رژیم صهیونیستی به ایران و ضعف آن نشان دادند و برخی دیگر نیز با انتشار عکس های قدیمی سعی کردند وجهی متفاوت از حمله به ایران را نشان دهند.

برخی شهرک نشینان نیز با انتقاد از ضعف واکنش صهیونیست ها به این حمله، حمله موشکی ایران به سرزمین های اشغالی در اول اکتبر و شدت و حجم این حمله و تصاویر مربوط به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران را در کنار هم قرار دادند.

احمد عبدالرحمن نویسنده و تحلیلگر مسائل سیاسی و نظامی در گفتگو با شهاب حمله رژیم صهیونیستی به ایران را بسیار ضعیف و محدود خواند و تاکید کرد که هدف از این حمله حفظ آبروی نتانیاهو و ائتلاف حاکم بوده است. . در سرزمین های اشغالی که چند هفته پیش مورد حمله شدید ایران قرار گرفت، مهمترین پایگاه های نظامی آنها مورد حمله قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این حمله یک تظاهرات و برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی های رژیم صهیونیستی و در راستای دروغ پردازی های آمریکا و اسرائیل است که نمی توانند شکست های خود را در لبنان و غزه پنهان کنند.

عبدالرحمن همچنین تاکید کرد: حملات ضعیف اسرائیل نشان داد که آمریکا نمی‌خواهد کنترل اوضاع در منطقه را از دست بدهد و به سمت یک جنگ همه‌جانبه حرکت کند و منافع رژیم صهیونیستی و متحد استراتژیک آن را که با شکست و نابودی مواجه است به خطر بیاندازد. فروپاشی در این جنگ.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.