افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

صدای سیاستمداران در واکنش به اقدام نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 411182
صدای سیاستمداران در واکنش به اقدام نظامی رژیم اسرائیل علیه ایران – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دفاع مشروع ایران موجی از خشم و نفرت را در جامعه ایران و آزادگان جهان از تجاوز و تجاوز آشکار رژیم دروغین و کودک کش صهیونیستی برانگیخته است. به مهمان شهید شد. ایران در خاک ما، ترور وحشیانه نتانیاهو به نام اروپایی ها و آمریکای جنایتکار بیش از هر زمان دیگری […]

به گزارش خبرنگار مهر، دفاع مشروع ایران موجی از خشم و نفرت را در جامعه ایران و آزادگان جهان از تجاوز و تجاوز آشکار رژیم دروغین و کودک کش صهیونیستی برانگیخته است. به مهمان شهید شد. ایران در خاک ما، ترور وحشیانه نتانیاهو به نام اروپایی ها و آمریکای جنایتکار بیش از هر زمان دیگری چهره شیطان غرب را که سال هاست شعارهای حقوق بشری با شکوه سر می دهد آشکار کرد. هنگامی که نقاب رژیم اسرائیل بر زمین می افتد، جهان به وضوح می بیند. همه از دیدن این همه خشونت متحیر شدند. بله، این چهره شماست کاری ابلیس زمان است.

انسان اکنون در تلاش است تا وجدان خود را بیدار نگه دارد. کسانی را که می خوابند بیدار کن؛ اما کسانی که به خواب رفته اند هرگز نمی توانند بیدار شوند. زمان، زمان تقابل حق و باطل است.

مسئولان کشورمان بدون توجه به جایگاه و تفکر سیاسی خود حرف وحدت خود را به گوش جهانیان رساندند. این حرکت روح الله خمینی رضی الله عنه است که سنگ بنای حمایت از ملت مظلوم فلسطین را در انقلاب اسلامی ایران گذاشت. او مکتب خود را در اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی به عنوان میراثی ارزشمند برای مردم امروز به یادگار گذاشت که ایرانیان با افتخار و سربلندی در تمامی نقاط تاریخ معاصر پس از انقلاب اسلامی، مدافع انسانیت و انسانیت هستند. آزادی و حامیان از مستضعفان و قیام علیه استکبار. آری نهضت خمینی بزرگ چند برابر خواهد شد و همه مقامات جمهوری اسلامی راه او را خواهند پیمود و این ندایی است که همه آزادگان جهان فورا به آن پاسخ خواهند داد.

پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی قطعی است

محمدباقر قالیباف در خطاب به دستور کار جلسه علنی امروز شورای اسلامی در پاسخ به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه برخی مراکز نظامی کشورمان، گفت: موفقیت و هوشیاری دفاعی ارتش و ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که رژیم آپارتاید صهیونیستی همواره در مقابله با ملت سرافراز ایران در هر دعوا در دنیا به شوخی تبدیل شده است. وی گفت: اگرچه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران مبتنی بر انفعال بود و شکست دیگری برای این رژیم بود، اما جمهوری اسلامی ایران خود را مستحق دفاع از خود در چارچوب حق ذاتی دفاع مشروع و اصل می داند. 51 منشور سازمان ملل متحد. این پرخاشگری با رعایت الزامات مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: مقایسه عملیات صادق 2 با اقدام نظامی اخیر این رژیم گواه روشنی بر قدرت بازدارندگی نیروهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران است. از کشورهای همسایه که اقدامات تجاوزکارانه و غیرقانونی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند قدردانی می کنیم و تاکید می کنیم که حفظ ثبات منطقه و دفاع از صلح و امنیت منطقه مسئولیت فردی و جمعی همه کشورهای منطقه و تنها با همکاری و تعهد عملی همگان است. به این اصل آن را انجام نخواهد داد.

ما درخواست تشکیل جلسه فوری شورای امنیت را داریم

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه درخواست تشکیل جلسه فوری شورای امنیت سازمان ملل را داشته ایم، گفت: اگرچه امیدی به نتیجه ای از این نشست با حضور شورای امنیت نیست. آمریکا و برخی دیگر از کشورها اعلام کردند: ما به وظیفه خود عمل کرده ایم که این تهاجم را از طریق رسانه ها بین ما پیگیری کنیم. بین المللی ما معتقدیم که آمریکا در تمام جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان شریک است. مشارکت آمریکایی ها در عملیات متجاوزان دو شب گذشته کاملاً برای ما روشن است.

صدای متحد سیاستمداران در محکومیت اقدام نظامی اسرائیل علیه ایرانصدای متحد سیاستمداران در محکومیت اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران

وی با اعلام اینکه ایران برای حفظ و دفاع از منافع و تمامیت ارضی و مردم خود محدودیتی قائل نمی شود، تاکید کرد: در سفرهای اخیر منطقه ای توان دفاعی ایران و مقابله متقابل با کسانی که قصد تهاجم به ایران را داشتند از سوی طرف های خارجی تشریح شده است.

قدرت ایران، دشمنانش. عمو کشور را تحقیر می کند

صدای متحد سیاستمداران در محکومیت اقدام نظامی اسرائیل علیه ایران

محمدرضا عارف در واکنش به حوادث صبح امروز شنبه 14 آبان 1403 با انتشار عکسی از پرچم ایران در حساب کاربری X شبکه اجتماعی خود نوشت: قدرت ایران، دشمنان. عمو کشور را تحقیر می کند.

در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.