افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

اعتراض ایران به AFC پس از شکست سخت: بازیکنان کره شمالی 17 سال سن ندارند!

  • کد خبر : 411179
اعتراض ایران به AFC پس از شکست سخت: بازیکنان کره شمالی 17 سال سن ندارند!

به گزارش رکنا، پس از شکست تیم ملی جوانان ایران در مقابل کره شمالی، فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به داتو ویندزور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعتراض خود را نسبت به وضعیت بازیکنان تیم فوتبال زیر 17 سال کره شمالی اعلام کرد. متن این نامه به شرح زیر است: گزارش ها حاکی […]

به گزارش رکنا، پس از شکست تیم ملی جوانان ایران در مقابل کره شمالی، فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به داتو ویندزور جان، دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعتراض خود را نسبت به وضعیت بازیکنان تیم فوتبال زیر 17 سال کره شمالی اعلام کرد.

متن این نامه به شرح زیر است:

گزارش ها حاکی از آن است که ایران رسماً از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرده است تا به دلیل استفاده از بازیکنان فاقد شرایط، کنترل سنی بازیکنان زیر 17 سال کره شمالی را در نظر بگیرد. حتی از نظر ظاهری، خصوصیات بدنی و ساختار بدن برخی از بازیکنان کره شمالی نشان می دهد که آنها احتمالاً بیش از 17 سال سن دارند.

برای حفظ یکپارچگی مسابقات، لازم است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت تصادفی آنها را در طول مسابقات آزمایش کند، زیرا نگرانی های زیادی را ایجاد کرده و تأثیرات منفی روحی، عاطفی و جسمی بر بازیکنان جوان می گذارد.

این مسابقات می تواند آسیب های پرخطری را ایجاد کند که می تواند روی آینده شغلی ورزشکاران تأثیر منفی بگذارد. بنابراین، از AFC می‌خواهیم که روش‌های استاندارد تصویربرداری استخوان را روی بازیکنان زیر 17 سال انجام دهد تا سن واقعی آنها مشخص شود.

به عنوان مثال بازیکنان زیر در تمامی بازی های این تورنمنت حضور داشته اند که به نظر می رسد سن آنها از سن قانونی این مسابقات بیشتر باشد:

شماره 3: چو چانگ هیوک

شماره 5: چو سونگ هون

شماره 10: کیم یو جین

شماره 11: ری کانگ ریم

شماره 20: آهنگ ری کانگ

شماره 22: هان ایلبوک

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.