افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی قطعی است/ ارتش فدای ملت

  • کد خبر : 411164
پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی قطعی است/ ارتش فدای ملت

آفتاب نیوز: محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی مجلس گفت: موفقیت و مجاهدت ارتش و پدافند هوایی سپاه نشان داد که رژیم صهیونیستی همیشه در دنیا به یک شوخی تبدیل شده است. ملت سرافراز ایران در هر نبردی». وی ادامه داد: مقایسه عملیات صادق 2 با اقدام نظامی اخیر این رژیم گواه […]

آفتاب نیوز:

محمدباقر قالیباف رئیس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی مجلس گفت: موفقیت و مجاهدت ارتش و پدافند هوایی سپاه نشان داد که رژیم صهیونیستی همیشه در دنیا به یک شوخی تبدیل شده است. ملت سرافراز ایران در هر نبردی».

وی ادامه داد: مقایسه عملیات صادق 2 با اقدام نظامی اخیر این رژیم گواه روشنی بر قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است. رژیم صهیونیستی دستاوردی جز نسل کشی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع در غزه و لبنان نداشته است.

وی همچنین اقدام نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران را منفعلانه دانست که شکست دیگری برای این رژیم شد و افزود: با این حال جمهوری اسلامی ایران خود را در چارچوب حق ذاتی خود حق دفاع از خود می داند. -دفاع و به ماده 51 منشور سازمان ملل متحد. پاسخ به این تجاوز قطعی و مطابق با مقتضیات خواهد بود.

حفظ ثبات و دفاع از امنیت منطقه بر عهده همه کشورهای منطقه است

قالیباف در ادامه تاکید کرد: به آمریکا که حامی و شریک اصلی همه جنایات و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است هشدار می دهیم که کشتار مردم بی گناه غزه و لبنان را متوقف کند و از گسترش بی ثباتی و ناامنی در منطقه جلوگیری کند. در کل منطقه، رژیم نامشروع صهیونیستی آتش بس دائمی را محدود کرده و به این رژیم اجازه نمی دهد با بی تدبیری و جنگ طلبی سرنوشت شومی برای خود و متحدانش رقم بزند.

رئیس قوه مقننه ضمن تشکر از کشورهای همسایه که اقدامات متجاوزانه و غیرقانونی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند، گفت: تاکید می کنیم حفظ ثبات منطقه و دفاع از صلح و امنیت منطقه مسئولیت فردی و جمعی همه کشورهای منطقه است. و تنها با همکاری و تعهد عملی همه به این اصل نخواهند رسید.

وی در ادامه با درود بر روح پاک شهدای دفاع از ارتش که جان خود را در راه دفاع از امنیت کشور فدا کردند، گفت: شهادت این جوان رشید ایران متعلق به ملت شریف، فرماندهی محترم، کادر پرافتخار ارتش است. ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های معظم این عزیزان را تبریک می گویم، ارتش فدای ملت است و ملت پاسدار خون این شهدا خواهد بود.

نتیجه تحقیقات حمله تروریستی گوهرکوه توسط وزارت کشور اعلام می شود

قالیباف همچنین حمله تروریستی به گشت نیروی انتظامی در گوهرکوه تفتان استان سیستان و بلوچستان را به شدت محکوم کرد و تاکید کرد: بنا به دستور وزیر محترم کشور بررسی ابعاد این حمله تروریستی در دستور کار قرار گرفت. دستور کار یک کمیته ویژه که نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی در این بخش از سخنان خود شهادت جمعی از کارکنان مجاهد فرجه در این عملیات تروریستی را به ملت ایران، فرماندهی محترم، کادر فرج و خانواده آن شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت گفت.

رئیس قوه مقننه در پایان خطاب به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رئیس کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این کمیسیون ها باید تیمی را برای بررسی این موضوع به منطقه اعزام کنند. . چون مسائل آن مهم است و پس از بررسی باید گزارش به هیئت رئیسه مجلس منتقل شود. باید از ابعاد مختلف به این موضوع پرداخت تا شاهد کاهش وقوع این حوادث تلخ در شرق کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.