افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

رژیم صهیونیستی از هیچ قانونی تبعیت نمی کند

  • کد خبر : 411135
رژیم صهیونیستی از هیچ قانونی تبعیت نمی کند

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: رژیم غاصب نشان داد که حتی با خبرنگاران هم بر اساس موازین و پروتکل های معمول بین المللی عمل نمی کند و به هیچ قانونی پایبند نیست. به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف بعد از ظهر شنبه با حضور در دفتر شبکه المیادین در تهران، ضمن ابراز تاسف از شهادت […]

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: رژیم غاصب نشان داد که حتی با خبرنگاران هم بر اساس موازین و پروتکل های معمول بین المللی عمل نمی کند و به هیچ قانونی پایبند نیست.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف بعد از ظهر شنبه با حضور در دفتر شبکه المیادین در تهران، ضمن ابراز تاسف از شهادت خبرنگاران المیادین و المنار در پی حمله رژیم جعلی صهیونیستی به دفتر این شبکه در لبنان، ابراز همبستگی کرد. خانواده های آنها وی با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و جنوب لبنان افزود: خبرنگاران با نمایش جنایات رژیم صهیونیستی، نسل کشی و کودک کشی، نقش ارزنده خود را در حوادث غزه و لبنان ایفا کردند و رژیم غاصب به نمایش گذاشتند. حتی با خبرنگاران بر اساس استانداردها و پروتکل های بین المللی. هیچ قانونی عمل نمی کند و به آن پایبند نیست.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه استکبار جهانی راهبرد سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه و رژیم دست نشانده و حاکمیت بر کل منطقه را دنبال می کند، تاکید کرد: خبرنگاران به ویژه رسانه های المنار و المیادین نقش خود را دارند. با نشان دادن پیام مردم مظلوم فلسطین. و رفتار وحشیانه رژیم غاصب را به خوبی نشان دادند و یقینا نتیجه خون های ریخته شده پیروزی مردم فلسطین و لبنان و آزادی قدس شریف است.

عارف افزود: در عصر اطلاعات، نقش رسانه ها و خبرنگاران در انتقال رویدادها بیشتر از گذشته است و رسانه ها و خبرنگاران شجاع نقش مهمی در انتقال رویدادها به دنیا دارند و در نتیجه تلاش آنها ما شاهد تظاهرات بسیاری علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن هستیم، یعنی آمریکا در سراسر جهان تمام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین و لبنان و به ویژه جنوب لبنان باعث عزت بشریت شده اند و رفتار آنها تاییدی بر بینش اسلام و قرآن است که به حق این پیروزی جبهه مقاومت رخ خواهد داد. آینده نزدیک

مدیر شبکه المیادین در تهران همچنین از معاون اول رئیس جمهور و مقامات جمهوری اسلامی ایران به دلیل ابراز همبستگی با رسانه های لبنانی و فلسطینی پس از حمله وحشیانه به دفتر این شبکه تشکر کرد. میادین در لبنان و همچنین شهادت خبرنگاران در طول یک سال جنگ غزه و لبنان گفت: شبکه المیادین با اصول حرفه ای در مسیر مقاومت است و واقعیت های جنگ لبنان و غزه را در کنار مستضعفان منتقل می کند. مردم و ملت های منطقه

همچنین عارف در گفت و گوی زنده با شبکه المیادین از زحمات و تلاش های خبرنگاران جبهه مقاومت در لبنان و غزه و پخش اخبار و رویدادهای منطقه بر اساس موثق رسانه ها قدردانی کرد. بیان کرد: شبکه المیادین در انتشار و اطلاع رسانی به مردم جهان از حوادث غزه و لبنان به خوبی درخشید و توانست پیام مردم مظلوم و عزیز فلسطین را به جهانیان برساند و نقش این و وسایل دیگر این امر منجر به تظاهرات بسیاری در حمایت از مردم فلسطین در کشورهای غربی شده است که از این رژیم مذموم حمایت می کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411135

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.