افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

آیا کاهش نرخ بهره فدرال باعث افزایش بیت کوین می شود؟

  • کد خبر : 411133
آیا کاهش نرخ بهره فدرال باعث افزایش بیت کوین می شود؟

جدا از روند قیمت بیت کوین، یکی از مهم ترین بحث ها در وال استریت در حال حاضر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال در ماه نوامبر است. گزارش اقتصادی ضعیف‌تر از حد انتظار آمریکا امیدها را برای کاهش نرخ بهره در ماه آینده افزایش داد، اما زمان دقیق این اقدام بحث‌های تازه‌ای را در مورد […]

جدا از روند قیمت بیت کوین، یکی از مهم ترین بحث ها در وال استریت در حال حاضر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال در ماه نوامبر است.

گزارش اقتصادی ضعیف‌تر از حد انتظار آمریکا امیدها را برای کاهش نرخ بهره در ماه آینده افزایش داد، اما زمان دقیق این اقدام بحث‌های تازه‌ای را در مورد تأثیر بالقوه آن بر بازارهای جهانی برانگیخته است.

کاهش نرخ بهره فدرال ایالات متحده: داستان زمان بندی چیست؟

در ماه سپتامبر، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) نرخ بهره را افزایش داد 0.5٪ کاهش این کاهش نرخ پس از تقریبا چهار سال سیاست پولی تهاجمی صورت گرفت. مقامات فدرال رزرو، از جمله جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، نشان داده اند که بسته به چشم انداز اقتصادی، کاهش بیشتری در راه است. داده های اقتصادی اخیر ایالات متحده نیاز به کاهش بیشتر را نشان می دهد. اگرچه آخرین داده ها در شاخص قیمت تولید کننده (PPI) با افزایش بیش از حد انتظار، هنوز مشکل مطالبات بیکاری باید برطرف شود. با توجه به این چشم انداز، بسیاری کاهش را پیش بینی کرده اند 0.25٪ افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه نوامبر و احتمالاً دسامبر.

گزارشی جدید از کتاب بژ (کتاب بژ) ارائه شده توسط بانک مرکزی، نیاز به کاهش بیشتر نرخ بهره مورد تاکید قرار گرفته و بحث زمان بندی آن مطرح شده است. بر اساس گزارش MarketWatch، مقامات فدرال رزرو بی سر و صدا در حال آماده شدن برای نشست سیاست گذاری نوامبر در 7 نوامبر، درست 2 روز پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بین دونالد ترامپ و کامالا هریس هستند.

هنوز مشخص نیست که این حرکت چه تاثیری بر بازارها خواهد داشت، زیرا ممکن است تا آن زمان نتیجه انتخابات مشخص نباشد. این احتمالاً سرمایه گذاران را نسبت به این شرایط نامطمئن محتاط تر می کند. با این حال، انتظار می رود با انتشار داده های تورم PCE و گزارش اشتغال اکتبر در هفته آینده، شفافیت بیشتری در مورد انتظارات به دست آید.

این چه تاثیری بر بیت کوین دارد؟

رویدادهای کاهش نرخ فدرال رزرو معمولاً تأثیر صعودی بر بیت کوین (BTC) و بازار ارزهای دیجیتال دارند. بیت کوین به عنوان یک محافظ در برابر تورم شناخته می شود و ممکن است در طول زمان توجه بیشتری را از سوی سرمایه گذاران جلب کند.

این فرضیه از احتمال کاهش قدرت خرید دلار آمریکا با جریان های سرمایه بیش از حد به دنبال سیاست های کاهش نرخ بهره فدرال ناشی می شود. این تأثیرات در حال حاضر شکل می گیرد، زیرا بسیاری از شرکت ها سرمایه خود را در ارزهای دیجیتال نگه می دارند پوششی در برابر تورم هستند

از سوی دیگر، سهامداران مایکروسافت در هفته های آینده در مورد سرمایه گذاری در بیت کوین رای خواهند داد. پس از اعلام این خبر، حامیان برجسته ای مانند مایکل سیلر پیشنهاد کردند که مایکروسافت می تواند تریلیون ها دلار با کمک بیت کوین به دست بیاورد، اگر رهبری آن مایل به صحبت باشد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-27 09:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.