افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

پرسپولیس 2-0 شمس آذر / باز هم هدایت ارتش سرخ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 411012
پرسپولیس 2-0 شمس آذر / باز هم هدایت ارتش سرخ – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر با برتری مقابل شمس آذر قزوین به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با شاگردان […]

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر با برتری مقابل شمس آذر قزوین به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19:15 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با شاگردان گاریدو به پایان رسید. برد 2-0

پرسپولیس در این بازی با گل دقیقه 11 علی علیپور پیش افتاد و وحید امیری در دقیقه 2+90 برتری خود را دو برابر کرد. ارتش سرخ با این برد 17 امتیازی شد و بالاتر از سپاهان به صدر جدول صعود کرد.

از سوی دیگر در حالی که رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی وعده داده بود تیمش در بازی امروز یک شگفتی خواهد داشت، خبری از اقدام غافلگیرکننده قزوینی ها نبود و آنها چهارمین شکست فصل خود را تجربه کردند.

تیم پرسپولیس: امیررضا رفیعی، میلاد محمدی، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، سهیل صحرایی، میلاد سرلک (5+90 – یعقوب باراژ)، وحید امیری، سروش رفیعی (76 – مسعود ریگی)، سعید مهری (58 – امید عالیشاه) فرشاد احمدزاده (5+90 – سمیر هبوباتی) و علی علیپور (76 – لوکاس ژوائو).

شمس آذر آهنگسازی: محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی (82 – نوید کومار)، مجتبی فخریان (89 – خشایار زبرجد)، علی وزیری پناه (56 – میلاد سرخی)، صادق البوسابیه، هومان ربیع زاده، میلاد فخرالدینی. محمدجواد آزاده و علی آزادمنش.

داور: مدنی فر
کارت زرد: سعید مهری، سروش رفیعی و مسعود ریگی از پرسپولیس و مجتبی فخریان از تیم شمس آذر.

نیمه اول

دقیقه 4: ضربه سر شمس آذر با واکنش بسیار خوب امیررضا رفیعی مهار شد.

دقیقه 11: سهیل صحرایی بازیکن جوان پرسپولیس با فرار خوب پشت مدافعان شمس آذر صاحب توپ شد و با پاسی از عرض سمت راست توپ را به علی علیپور رساند و این بازیکن اولین گل را به ثمر رساند. ارتش سرخ به سمت هدف مخالف.

دقیقه 29: شوت میلاد محمدی از پشت محوطه جریمه توسط محمدامین رضایی مهار شد.

دقیقه 32: علی علیپور قصد داشت گل دوم خود را به ثمر برساند که ضربه او پس از برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: میلاد فخرالدینی تک به تک با امیررضا رفیعی را از دست داد و با بی دقتی توپ را زد.

دقیقه 69: امیررضا رفیعی پاس خطرناک شاگردان شمس آذر را با نوک انگشتان به کرنر فرستاد تا این توپ تبدیل به موقعیتی جدی برای تیم قزوینی نشود.

دقیقه 2+90: بازیکنان پرسپولیس در یک ضد حمله سریع گل دوم را به ثمر رساندند. ژوائو در این صحنه با توپ ربایی خوب وحید امیری را با شمس آذر دروازه بان خود تک به تک کرد و امیری با یک بازی استثنایی و دقیق گل دوم تیمش را به طرز شگفت انگیزی به ثمر رساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.