افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

فال ابجد 15 آبان + فیلم

  • کد خبر : 411007
فال ابجد 15 آبان + فیلم

به گزارش رکنا، انسان ها همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده اند. در ایران از قدیم الایام این عمل با گرفتن انواع فال ها انجام می شده است. فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای نظم دادن به حروف زبان […]

به گزارش رکنا، انسان ها همیشه به دنبال راهی برای درک آینده خود بوده اند. در ایران از قدیم الایام این عمل با گرفتن انواع فال ها انجام می شده است.

فال حرف ابجد یکی از فال های قدیمی است که طرفداران خاص خود را دارد. حروف ابجد روشی برای نظم دادن به حروف زبان عربی است که بر اساس الفبای اولیه خط فنیقی تنظیم شده است. گاهی از این روش برای شماره گذاری اقلام یا صفحات استفاده می شود.

از الفبای ابجد برای پیوستن اعداد و کلمات نیز استفاده می شود. به این صورت که برای هر حرف کلمه که می خواهند به عدد تبدیل کنند، عدد مربوطه را از جدول زیر می گیرند و اعداد به دست آمده را جمع می کنند. مثلاً در این روش کلمه «علی» برابر با «110» است; همچنین «یاعلی» برابر با «121» است.

فال ابجد یکی از جالب ترین فال هاست. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که 4 حرف A، B، C، D با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای طالع، حروف ابجد به هر ماه نسبت داده شده است و نام این ماهها عبارتند از:

حمل کنید

گاو نر

جوزا

سرطان

اسد

اوج

مقدار

عقرب

تعظیم

اوه واقعا

سطل

نهنگ

فال ابجد یکی از جالب ترین طالع بینی هاست. همانطور که گفتیم فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که 4 حرف الف، ب، ج، د با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری از مردم فال ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند. فال تفسیر ابجد امروز خود را در زیر تماشا کنید. البته این مقاله به منظور تایید توصیه های ارائه شده در فال نیست و صرفا برای اهداف سرگرمی گردآوری شده است.

فال برای متولدین فروردین

ابجد فال تو: آجا

تعبیر فال ابجد: برای یک روز خیلی خوب آماده شوید، امروز سوار اسب مراد خواهید شد. تنها چیزی که می تواند شما را آزار دهد تغییرات ناگهانی در برنامه هایتان است.

فال برای متولدین اردیبهشت

فال ماه می

ابجد فال تو: JJB

تعبیر فال ابجد: شما باید تمام روز شاد باشید و دیگران به خوبی به خلق و خوی شما پاسخ خواهند داد.

فال برای متولدین خرداد

فال ژوئن

ابجد از طالع شما: DDB

تعبیر فال ابجد: فقط برای رسیدن به آنچه می خواهید دست به دست آورید. خواسته های شما بسیار بیشتر از آنچه فکر می کنید به شما نزدیک هستند. در واقع رویاهای شما کاملاً قابل دستیابی هستند. امروز نیروهای مخفی به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کنند.

فال برای متولدین تیرماه

طالع بینی برج ثور

ابجد فال تو: BBA

تعبیر فال ابجد: برخلاف همیشه، امروز نمی توانید احساسات خود را پنهان کنید و دوست دارید با افراد بیشتری در تماس باشید و از درون به جای آنها صحبت کنید. گاهی لازم است به جای منطق از ندای درون پیروی کرد.

فال برای متولدین مرداد

فال مرداد ماه

ابجد فال تو: bcb

تعبیر فال ابجد: شما درگیر کار خود هستید و احساس می کنید حتی یک دقیقه کنار گذاشتن آنها مانع از ادامه کارتان می شود، اما یادتان باشد که دیگران می توانند در این راه به شما کمک کنند و کمی از بار وظایفتان بکاهند.

فال متولدین شهریور ماه.

فال ماه سپتامبر

فالگیر شما: DJ A

تعبیر فال ابجد: بهتر است تصمیم را تا زمانی که همه چیز برای شما روشن شود معلق کنید. شما دوست دارید لباس بپوشید و در اجتماع حضور داشته باشید. در هر صورت، شما دو گوش لازم را برای شنیدن سخنان خود خواهید داشت.

فال ابجد برای متولدین ماه بزرگتر

طالع بینی

ابجد فال تو: DCC

تعبیر فال ابجد: انعطاف پذیری خوب است، اما بیش از حد بر توانایی تصمیم گیری شما تأثیر می گذارد. ذهن شما یک چیز می گوید، در حالی که قلب شما چیز دیگری می گوید و اگر قدرت و اراده لازم را نداشته باشید، برای انتخاب مسیر مشکل خواهید داشت.

فال برای متولدین آبان

فال نوامبر

ابجد فال تو: BBA

تعبیر فال ابجد: فرصت های بزرگی در اختیار دارید، اما فکر می کنید نمی توانید از آنها استفاده کنید. تصور می کنید اگر همین الان مسیرتان را انتخاب کنید، بهترین فرصت هایی که در آینده برایتان پیش خواهد آمد را از دست خواهید داد، اما بهتر است معطل نکنید زیرا اکنون زمان تغییر و تحول است. بنابراین به دنبال چیزی باشید که توجه شما را جلب کند زیرا این فرصت ها دیگر ظاهر نمی شوند. از رویاپردازی دست بردارید و شروع به انجام دادن کنید.

فال برای متولدین آذر ماه

فال تصادفی

ابجد طالع شما: AAD

تعبیر فال ابجد: همانطور که دایره دوستان خود را گسترش می دهید، متوجه می شوید که دیگر جایی برای عشق در زندگی شما وجود ندارد و عشقی که به دنبال آن بوده اید به تدریج بر شما غالب خواهد شد.

فال برای متولدین آذر ماه

فال D

ابجد فال تو: JBB

تعبیر فال ابجد: رفتار خوب شما خاص و عمومی است. هرگز افرادی را که برای مشاوره به شما مراجعه می کنند ناامید نمی کنید. دیدگاه او نسبت به زندگی و مشکلات قابل اعتماد و مورد احترام همه است. اگرچه برخی از اطرافیان شما همچنان به پرتاب سنگ جلوی پای شما ادامه می دهند، اما به آنها گوش ندهید و با قدرت و اعتماد به نفس به راه خود ادامه دهید.

فال برای متولدین بهمن ماه

طالع بینی بهمن

ابجد فال تو: بد

تعبیر فال ابجد: حتی اگر ترجیح می دهید کارهای معلق خود را به پایان برسانید، فراموش نکنید که شما نیز به استراحت و آرامش نیاز دارید. به همین دلیل بهتر است ظاهر خود را بهبود ببخشید و با دوستانتان خوش بگذرانید.

فال برای متولدین اسفند

فال اسفند

ابجد فال تو: از A

تعبیر فال ابجد: حتی اگر دیگران مانع شما شوند، آنقدر قوی هستید که بتوانید ادامه دهید. به یاد داشته باشید که شما تنها مسئول اعمال خود هستید و نیازی به پاسخگویی به دیگران ندارید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.