افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

روایتی از حضور فرزندان رهبران در دفتر حماس در تهران

  • کد خبر : 410961
روایتی از حضور فرزندان رهبران در دفتر حماس در تهران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرزندان رهبر انقلاب.روز جمعه 13 آبان با حضور در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن ابلاغ این جنبش مقاومت به حضرت آیت الله خامنه ای، شهادت فرمانده مجاهد فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس را تبریک و تسلیت عرض کردم. . یحیی السنه به نماینده این جریان در تهران ابراز […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرزندان رهبر انقلاب.روز جمعه 13 آبان با حضور در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن ابلاغ این جنبش مقاومت به حضرت آیت الله خامنه ای، شهادت فرمانده مجاهد فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس را تبریک و تسلیت عرض کردم. . یحیی السنه به نماینده این جریان در تهران ابراز داشت.

به گزارش فارس، فرزندان رهبر انقلاب پس از ابلاغ سلام حضرت آیت الله خامنه ای، شهادت یحیی السنوار را در مقابل نماینده حماس در تهران تبریک و تسلیت گفتند.

ایشان در این دیدار همچنین با اشاره به بیانیه اخیر حضرت آیت الله خامنه ای مبنی بر کمک به مردم فلسطین و لبنان، به تبیین کمک های مردمی ملت ایران پرداختند و کمپین ملی «ایران در همبستگی» را نمونه ای از این کمک ها برای همراهی با رزمندگان برشمردند. و مردم مقاوم فلسطین و لبنان.

نماینده نهضت مقاومت اسلامی فلسطین با تشکر از ملت و دولت ایران در حمایت از مقاومت، حمایت های ویژه رهبر انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و از این حمایت ها تشکر کرد و از فرزندان رهبر انقلاب خواست پیام گرم خود را منتقل کنند. درود رزمندگان مقاومت در فلسطین و غزه به حضرت آیت الله خامنه ای.

هیچ احساس پوچی در جهت مقاومت وجود ندارد

خالد قدومی نماینده جنبش حماس در تهران در تشریح وضعیت رهبری مقاومت فلسطین پس از شهادت شهید سنور اظهار داشت: وی در دوران حیات خود و قبل از شهادتش سازوکاری برای رهبری مقاومت طراحی کرده بود. تا در غیاب او کار فلج نشود. حالا کار طبق همین روال انجام می شود. این ابتکار توسط ایشان صورت گرفت و اکنون نیز با وجود شهادت ایشان خللی در رهبری مقاومت دیده نمی شود.

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران افزود: اکنون با وجود اینکه رهبران شناخته شده مقاومت در لبنان و فلسطین به شهادت رسیده اند، اما کار توسط قشر دیگری از مسئولان و فرماندهانی که در آنجا نیستند انجام می شود. رژیم صهیونیستی می داند و به همین دلیل این رژیم تبدیل به یک بحران شده است. اکنون می بینید که نیروهای حزب الله چگونه در میدان جنگ عمل می کنند و فشارها را بر رژیم تشدید کرده اند. حیفا در مناطق مرکزی سرزمین های اشغالی مانند کریات شمونه در نزدیکی مرز مورد حمله رزمندگان مقاومت قرار گرفته است.

قدومی با اشاره به اینکه سازمان رزمی حماس در نوار غزه زنده و فعال است، افزود: عملیات جبلیه که در شمال نوار غزه انجام شد و باعث کشته شدن چند تن از نظامیان رژیم صهیونیستی شد، توسط بخشی از نیروهای رژیم صهیونیستی انجام شد. نیروهای مقاومت که بعد از عملیات الاقصی جذب سازمان مقاومت شده اند.

قدومی با اشاره به تلاش مقاومت برای کاهش آلام مردم در نوار غزه گفت: مقاومت علاوه بر میدان نبرد، تمام توان دیپلماتیک و سیاسی خود را تا آخرین لحظه برای حل مشکلات مردم به میدان آورده است. بهترین چیزی که او می تواند

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران نیز با اشاره به اوضاع نابسامان انسانی در نوار غزه، تصریح کرد: گذرگاه رفح به طور کامل مسدود است و کمک های بشردوستانه و بشردوستانه تنها از طریق دو گذرگاه تحت کنترل به نوار غزه می رسد. رژیم، که به طور جدی ناکافی است. قبل از جنگ نیاز روزانه مردم با هزار کامیون و تریلر در روز تامین می شد و اکنون با توجه به شرایط جنگی منطقه این تعداد به چهل کامیون رسیده است.

قدمی بیان کرد: مردم اگرچه صبور و پایدار هستند اما از نظر شرایط معیشتی و انسانی شرایط بسیار سخت است. دشمن در دشمنی خود به هیچ جنبه انسانی، حقوقی و سیاسی احترام نمی گذارد و تمامی زیرساخت های شهری را ویران کرده است. اصولا عملیات توفان الاقصی نیز به همین دلایل انجام شد.

نماینده نهضت مقاومت اسلامی فلسطین در تهران در بخشی دیگر از این دیدار با اشاره به بینش ضد انسانی مسئولان رژیم صهیونیستی به معنای انسانیت زدایی از مردم گفت: مسئولان نظام واقعاً معتقدند در اعماق دلشان که خداوند در انسان صهیونیست حلول کرده است و به همین دلیل فقط صهیونیست ها انسان هستند و انسان های دیگر خارج از صهیونیسم!

دوران آمریکا به پایان رسیده است

قدومی در ادامه با اشاره به برخی اخبار مبنی بر مذاکرات آتش بس از سوی مقامات آمریکایی، گفت: وزیر امور خارجه آمریکا که از شهادت سنور خرسند بود، گفت که در زمان حضور سنور امکان توافق وجود نداشت و اکنون می توانیم توافق کنیم. او نمی داند که سنوار زنده بوده و هنوز هم زنده است. آمریکایی ها تصور می کنند اکنون فرصت خوبی برای پایان دادن به مقاومت است، اما خدای ناکرده این اتفاق نیفتد. دوران آمریکا به پایان رسیده است.

قدومی در پایان با تشکر از حضور فرزندان رهبر انقلاب در دفتر نمایندگی جنبش حماس در تهران اظهار داشت: عمر دشمن کوتاه و نابودی او نزدیک است. این جنایات ناشی از بحرانی است که از این منطقه بر دشمن وارد شده است. به یاری خدا در میدان هستیم و می مانیم. خداوند آیت الله خامنه ای را حفظ کند. به مبارزان مقاومت در فلسطین و غزه درودهای گرم بفرستید.
در پایان این دیدار فرزندان رهبر انقلاب کتاب یادبود جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در تهران امضا کردند.

2727

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.