افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

عزت امت اسلامی با روحیه شهادت طلبی روز به روز بیشتر می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410940
عزت امت اسلامی با روحیه شهادت طلبی روز به روز بیشتر می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، معلم عبدالسلام امامی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به اینکه شهادت فرماندهان جبهه مقاومت خللی در ادامه راه عزتمندانه دفاع از مظلوم ایجاد نمی کند، اظهار داشت: عزت امت اسلامی بیشتر می شود. روز به روز با روحیه شهادت طلبی و این روحیه در بین رزمندگان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، معلم عبدالسلام امامی روز شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به اینکه شهادت فرماندهان جبهه مقاومت خللی در ادامه راه عزتمندانه دفاع از مظلوم ایجاد نمی کند، اظهار داشت: عزت امت اسلامی بیشتر می شود. روز به روز با روحیه شهادت طلبی و این روحیه در بین رزمندگان خط مقدم مقابله با دشمن صهیونیستی به وضوح نمایان است.

وی افزود: امروز با وجود ادعای قدرت نظامی رژیم صهیونیستی و حمایت بی قید و شرط کشورهای غربی از این رژیم وحشی، ترس از شهادت نیست که توانسته است محور مقاومت را گرامی بدارد. مندان آن را در برابر صهیونیست ها زنده و پایدار نگه دارید.

معلم امامی بی تفاوتی سران برخی کشورهای اسلامی را نسبت به مسئله فلسطین برشمرد و افزود: در حالی که جنایات رژیم صهیونیستی حتی مقامات کاخ سفید و مردم سرزمین های اشغالی را عصبانی کرده است، سکوت کشورهای اسلامی در همسایگی این کشور نوار غزه و لبنان نگران کننده و نشانه بی احترامی است.

امام جمعه مهاباد تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم همواره جهاد مالی را مهمتر از جهاد زندگی دانسته است و کسانی که توان مبارزه ندارند می توانند با پرداخت بخشی از دارایی خود به ندای مردم بی گناه غزه پاسخ دهند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد نیز در این دیدار گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در طول تاریخ و در طول یک سال گذشته بی سابقه بوده است. ده ها هزار نفر را شهید کرده است.

حسن عباسی افزود: حمله به مراکز آموزشی، پناهگاه ها، بیمارستان ها و خانه های سالمندان و کشتار زنان و کودکان بی گناه تداعی ظلم و ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر اقتدار محور مقاومت است.

وی اعلام کرد: همه این جنایات در مقابل چشمان کشورهای اسلامی رخ می دهد که هیچ واکنشی به این فجایع نشان نمی دهند.

عباسی از مردم خواست کمک های مادی و معنوی خود را از طریق مراکز در نظر گرفته شده به مردم مظلوم و آواره لبنان و فلسطین اهدا کنند.

سرهنگ اکبر نوروزی فرمانده قرارگاه امام سجاد(ع).TO) و ارتش مهاباد نمونه ای از امنیت ایران اسلامی است. ضربه بزنید دانست و افزود: پدافند هوایی کشور شب گذشته حمله تهاجمی رژیم غاصب صهیونیستی به چند مرکز نظامی در آسمان را در حالی خنثی کرد که بسیاری از مردم از این حادثه بی خبر بودند و در حال استراحت بودند.

وب افزود: این همان امنیت و اقتداری است که سال هاست جمهوری اسلامی ایران را در برابر توطئه ها و اقدامات خصمانه متعدد دشمنان پایدار و استوار نگه داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.