افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

دنبال کنندگان: بعد از ساخت ورزشگاه آزادی به ما فحش ندهید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 410890
دنبال کنندگان: بعد از ساخت ورزشگاه آزادی به ما فحش ندهید – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزی را می بینم که ورزشگاه آزادی ساخته می شود و می خواهند به سرما فحش بدهند و برای ما مشکل بیاورند. افشین پیروانی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و به هواداران تبریک می گویم. به […]

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: روزی را می بینم که ورزشگاه آزادی ساخته می شود و می خواهند به سرما فحش بدهند و برای ما مشکل بیاورند.

افشین پیروانی پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل شمس آذر در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی بود و به هواداران تبریک می گویم. به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می گویم. خدا را شکر به نتیجه مطلوب رسیدیم.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر آسیا تصریح کرد: درست است که خوب بازی کردیم اما باید پیروز شویم. از نظر فوتبالی مقابل الاهلی عربستان و السعد قطر بهتر از آنها بودیم و موقعیت بهتری داشتیم اما وقتی برنده نمی شوی جایی برای دفاع نداری.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا شرایط این تیم در آسیا بهتر می شود، گفت: کادر فنی و بازیکنان تلاش زیادی می کنند تا انشالله بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر که در خارج از کشور برگزار می شود بهتر بازی می کند روزی که ورزشگاه آزادی ساخته شود و بخواهند به سرما لعنت بفرستند و برای ما مشکل بیاورند.

و افزود: من افشین پیروانی سال هاست که می گویم خوب عمل کردم، اگر این گونه رفتار کردم وظیفه من است و تقصیر هیچکس نیستم. وظیفه بازیکن ارائه بهترین بازی خود است. وظیفه باشگاه انجام بهترین کار ممکن است. کادر فنی هم همینطور. برای تیمی مثل پرسپولیس با این همه هوادار، لیدر و همه وظیفه آنها این است که ورزشگاه آزادی و بهترین امکانات را آماده کنند. درخواست من این است که اگر ورزشگاه آزادی سه ماه، شش ماه یا یک سال دیگر آماده شود، کاری از دستشان برنمی آید، نه وظیفه ای دارند و نه مجوزی. وظیفه آنها این است که بهترین امکانات را به تیم خوبی مثل پرسپولیس بدهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازگشت کریم باقری و درخواست پیشکسوتان برای تعیین تکلیف آنها برای تاثیرگذاری بیشتر اذعان داشت: نظر پیشکسوتان مهم و قابل احترام است. تکلیف آقای باقری در کادر فنی و بحث فنی مشخص است. همه اعضای تیم وظیفه خاصی دارند. الان آقای باقری یکی از دستیاران آقای گاریدوست هستند و می توانند به تیم کمک کنند. حتما هرکسی جای خودش را دارد و آقای باقری هم جای خودش.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)