افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

گردهمایی سرورهای رضوی فرصتی برای بهبود ارائه خدمات – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410857
گردهمایی سرورهای رضوی فرصتی برای بهبود ارائه خدمات – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حمید توفیقی در همایش بعدازظهر شنبه. خدمات و یاوران رضوی که در تالار ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برگزار شد، تصریح کرد: این همایش فرصتی است برای آشنایی شرکت کنندگان با نظام. سرور گزارش های خود را ثبت کنید و با آستان قدس رضوی ارتباط مستقیم برقرار کنید. وی با تاکید بر […]

به گزارش خبرنگار مهر حمید توفیقی در همایش بعدازظهر شنبه. خدمات و یاوران رضوی که در تالار ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برگزار شد، تصریح کرد: این همایش فرصتی است برای آشنایی شرکت کنندگان با نظام. سرور گزارش های خود را ثبت کنید و با آستان قدس رضوی ارتباط مستقیم برقرار کنید.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری جلسه و کنفرانس سرور افزود: تبادل نظر برای یافتن بهترین راه های خدمت رسانی ضروری است. خدمات مرکز خدمات رضوی است.

توفیقی با ابراز خرسندی از عملکرد مرکز خدمات رضوی در شهر آستانه گفت: طی دو سال گذشته مبنای رشد گزارش ها و فعالیت ها وجود مراکز بومی و تخصصی بوده است.

اضافه شد: شهرستان آستانه اشرفیه با 109 سرور و از مددکار رضوی در سامانه 7 مرکز تخصصی و 11 مرکز محلی انتظار می رود به عنوان شهر نمونه برنامه هایی در راستای خدمت رسانی رضوی ارائه دهد.

افتخار خادمیاری با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

«حجت الاسلام والمسلمین احمد طیبی» امام جمعه آستانه اشرفیه نیز در این همایش زیارت امام رضا (ع)TO)عنایت و مهربانی او گفت و گفت: خوشا به حال آنکه مدال دارد. سرور امام رضا (TO) بنابراین این افتخار با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی گفت: سرور به همت شهید رئیسی برای خدمت بود که به فضل امام رضا (ع)TO) خدمت شهید رئیسی از روز ولادت آغاز و در روز ولادت امام رضا به پایان رسید.TO) در نهایت در نزدیک ترین نقطه به حرم امام پذیرفته شدند.

در این کنفرانس علاوه بر شناخت جمعی از خدمات و مسئولین مراکز فعال خدمات رضوی در شهرستان با حضور مسئولین استانی حکم انتصاب سه معاون این مرکز را صادر کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.