افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

کلاسیک؛ شب سیاه رئال در سانتیاگو برنابئو

  • کد خبر : 410850
کلاسیک؛ شب سیاه رئال در سانتیاگو برنابئو

آفتاب نیوز: رئال مادرید و بارسلونا اولین ال کلاسیکو فصل را از ساعت 22:30 شنبه شب در شهر مادرید و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت خوزه سانچز مارتینز آغاز کردند. در ابتدای بازی و در دقیقه دوم این دیدار، امباپه به صورت تک به تک به توپ ضربه زد تا شانس اول کهکشانی ها […]

آفتاب نیوز:

رئال مادرید و بارسلونا اولین ال کلاسیکو فصل را از ساعت 22:30 شنبه شب در شهر مادرید و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با قضاوت خوزه سانچز مارتینز آغاز کردند. در ابتدای بازی و در دقیقه دوم این دیدار، امباپه به صورت تک به تک به توپ ضربه زد تا شانس اول کهکشانی ها برای پیروزی در این دیدار از بین برود.

6 دقیقه بعد لواندوفسکی فرصت گلزنی داشت اما او هم به سایه توپ ضربه زد تا هر دو تیم در اوایل بازی موقعیت های طلایی را از دست بدهند. در ادامه یامال در تک به تک شدن با دروازه بان رئال قصد داشت با ضربه ای دروازه این تیم را باز کند که ناکام ماند تا هواداران آبی و سفید همچنان دروازه را از دست بدهند. هدف در دقیقه 21 این تیم محلی بود که در آستانه فرو ریختن دروازه بارسا قرار گرفت اما بی دقتی وینیسیوس جونیور کافی بود تا این موقعیت به گل تبدیل نشود. در دقیقه 30 کیلیان امباپه با فراری زیبا و ضربه ای دیدنی دروازه پنیا را باز کرد اما این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در نیمه دوم، شاگردان آنچلوتی در شرایطی با حمایت پرشور هواداران خود و در خانه به میدان رفتند که رئال به دنبال برتری در این زمین بود تا امتیاز را به آبی ها برساند. در شرایطی که کهکشانی ها موقعیت های متعددی را هدر می دادند، لواندوفسکی با یک ضربه دیدنی دروازه رئال را باز کرد که از آفساید خارج شد تا در دقیقه 53 سایه سکوت بر روی برنابئو ایجاد شود.

شاگردان آنچلوتی همچنان از این گل شوکه شده بودند که او تنها 3 دقیقه پس از گل اول برای بار دوم آبی ها را با ضربه سر زد تا همه چیز به سود آنها باشد. امباپه در دقیقه 64 یک فرصت تک به تک دیگر را از دست داد تا بزرگترین ناکامی این دیدار تلقی شود.

در دقیقه 66 امباپه بار دیگر برای رئال گلزنی کرد اما پرچم داور به نشانه آفساید بالا رفت تا مهاجم فرانسوی باز هم دروازه را از دست بدهد. لحظاتی بعد لواندوفسکی در موقعیتی ایده آل به توپ ضربه زد و این بازی را متفاوت کرد. صحنه های دیدنی در آینده امباپه موقعیت های گلزنی دیگری را از دست داد تا هواداران رئال گیج و سردرگم بازی را دنبال کنند.

در شرایطی که رئال به دنبال بازگشت به بازی بود، یامال در دقیقه 78 با یک ضربه سرکش و محکم توپ را زیر دروازه آندری لونین قرار داد تا شب تلخ رئال کامل شود. عملکرد بارسا پایانی نداشت و در دقیقه 85 رافینیا با یک ضربه دقیق توپ را برای چهارمین بار وارد دروازه کرد تا یکی از تلخ ترین ال کلاسیکوها برای رئال رقم بخورد.

ترکیب رئال مادرید:

آندری لونین، وازکز، میلیتائو، رودیگر، مندی ژاویمنی، والورده، کاماوینگا و بلینگهام، وینیسیوس جونیور و امباپه

ترکیب بارسلونا:

پنیا، کنده، کوبارسی، مارتینز، بالده، پدری، کاسادو، لمینه یامال، لوپز، رافینیا و لواندوفسکی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.