افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

سروش رفیعی: توقعم از الان بیشتر است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 410791
سروش رفیعی: توقعم از الان بیشتر است – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که به اظهار نظر درباره عملکرد خود توجهی نمی کند. سروش رفیعی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شمساذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر گفت: خدا به تیم خوب شمساذر قزوین و رضا مهاجری صبر بدهد. شمس آذر تیم دونده ای داشت و از سبک بازی […]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که به اظهار نظر درباره عملکرد خود توجهی نمی کند.

سروش رفیعی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل شمساذر قزوین در هفته نهم لیگ برتر گفت: خدا به تیم خوب شمساذر قزوین و رضا مهاجری صبر بدهد. شمس آذر تیم دونده ای داشت و از سبک بازی آنها لذت بردم. خدا را شکر می کنم از تجربیات خود استفاده کردیم و سه امتیاز بسیار مهم این دیدار را به دست آوردیم. تنها چیزی که می توانم صادقانه بگویم این است؛ اگرچه دوستان برای کیفیت چمن ورزشگاه شهدای قدس تلاش زیادی می کنند، اما متاسفانه کیفیت زمین به خصوص در میانه زمین ضعیف بود و این موضوع ما را آزار می داد. ما می خواهیم هواداران علاوه بر کسب سه امتیاز، فوتبال خوبی را نیز ببینند.

وی افزود: هر بار که در خارج از ایران بازی می کنیم، کیفیت مسابقات ما بهتر از مسابقات داخلی است. هر تیم ملی این شرایط را دارد. از باشگاه ها و فدراسیون می خواهم برای زیرساخت ها هزینه کنند تا هواداران لذت بیشتری ببرند. شرایط خوبی در لیگ داریم اما تیم ما کامل نیست و مصدوم داریم. به هواداران، تیم باشگاهی و رضا درویش تبریک می گویم و با سه امتیاز بازی امروز و با انگیزه خوب، میزبان دیدار مقابل استقلال خوزستان هستیم. ما شانس صعود در لیگ نخبگان آسیا را داریم و امید زیادی داریم.

هافبک پرسپولیس عنوان کرد که یکی از مهره های کلیدی گاریدو است اما برخی به دنبال جا برای او هستند. حاشیه است یا شایعه؟ چه دیدی مطالبی را خواندیم که عمدتاً در فضای مجازی است و برای من اهمیتی ندارد. انتظاراتم بیشتر از چیزی است که الان هستم. من سعی می کنم کاری را انجام دهم که مربی از من می خواهد و دوست دارم بهترین نسخه خود را در زمین ارائه دهم. گاهی اوقات از خودم راضی نبودم، اما سرمربی تیم تصمیم می گیرد که چه کسی بازی کند یا چگونه بازی کند. برام مهم نیست چی میگن دوستانی که میخوان چیزی رو بیان کنن زیاد تلاش نکنن چون تاثیر زیادی روی من نداره. طرفداران می دانند این دوستان از کجا آمده اند. هیچ چیز مهمتر از موفقیت پرسپولیس نیست و امیدوارم در مسیر موفقیت پرسپولیس هر روز بهتر کارم را انجام دهم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)