افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

نمی‌توانم به خودم نمره دهم

  • کد خبر : 41075
نمی‌توانم به خودم نمره دهم

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: سخت است به کارنامه‌ خودم نمره دهم و این کار را به خانواده ورزش می‌سپارم. سیدحمید سجادی در رابطه با جدایی‌اش از وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: به استراحت برای درمان نیاز داشتم. از همه التماس دعا دارم تا زودتر به بهبودی کامل برسم. وی در مورد برنامه‌هایش […]

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: سخت است به کارنامه‌ خودم نمره دهم و این کار را به خانواده ورزش می‌سپارم.

سیدحمید سجادی در رابطه با جدایی‌اش از وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: به استراحت برای درمان نیاز داشتم. از همه التماس دعا دارم تا زودتر به بهبودی کامل برسم.

وی در مورد برنامه‌هایش پس از جدایی از وزارت ورزش و جوانان افزود: معلم هستم و در دانشگاه هم تدریس می‌کنم.

وزیر سابق ورزش و جوانان در مورد اینکه در مدت حضور دو ساله‌اش در وزارت وزارت ورزش و جوانان چه نمره‌ای به خود می‌دهد، گفت: سخت است به این سوال پاسخ بدهم. عزیزان و خانواده ورزش باید قضاوت کنند.

سجادی با اشاره به حضور کیومرث هاشمی در این وزارت خانه تصریح کرد: به هاشمی تبریک می‌گویم و از این انتخاب ریس جمهور تشکر می کنم و به او نیز تبریک می‌گویم. وزارت ورزش و جوانان خانه هاشمی است و به او خیر مقدم می‌گویم. هاشمی تمام مراحل را پشت سر گذاشته و حضور او برای ورزش کشور نویدبخش است. کارکنان وزارت هم خوشحال هستند و امیدوارم در این ایام خاص، دعای جامعه ورزش و مردم بدرقه راه هاشمی باشد.

وی افزود: ماه آینده هم مسابقات آسیایی در پیش است و کاروان ایران با نام شهید محسن حججی به این مسابقات اعزام می‌شود. همه امیدوار هستیم بهترین نتیجه را بگیریم. تمام برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا این اتفاق رخ دهد.

سجادی گفت: ما بازی‌های‌ آسیایی، پارا آسیایی و جام ملت‌های آسیا را پیش داریم. برای برادر عزیزم آرزوی موفقیت دارم. هاشمی از مدیران ارزشمند ورزش کشور است. قول دادم همیشه به عنوان یک برادر در خدمت او باشم. همگی دست به دست دهیم تا دولت مردمی موفق شود.

وی ادامه داد: ایران کشور و وطن ما است و باید دست به دست هم دهیم تا دولت مردمی به ریاست دکتر رییسی موفق باشد. آرزوی توفیق دارم و التماس دعا. من را حلال کنید./ایرنا

هاشمی: امیدوارم پاسخ مناسبی به اعتماد رئیس جمهور بدهیم/ اولویت اول ما بازی‌های آسیایی است

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: باید از اعتماد ریاست جمهوری تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم بتوانیم با حمایت و همدلی همه همکارانم در بدنه ورزش کشور پاسخ مناسبی به این اعتماد بدهیم.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی امروز (سه‌شنبه) با حضور در جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان کار خود را به عنوان سرپرست این وزارتخانه آغاز کرد.

هاشمی بعد از پایان این جلسه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: باید از تلاش‌ها و خدمات سیدحمید سجادی قدردانی کنم، چالش‌های ورزشی از نگاه من بر اساس تجارب ۳۰ ساله حضور در ورزش مشخص است و برنامه‌ریزی ما بر اساس اولویت‌بندی است که شامل عمرانی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، همگانی و جوانان خواهد بود.

وی ادامه داد: در بخش ورزش مهم‌ترین رویداد ما بازی‌های آسیایی است و عملکرد فدراسیون‌ها در این بخش مشخص خواهد شد. با توجه به سابقه حضورم در کمیته ملی‌المپیک و شناختی که از این فضا دارم امیدواریم در یک فضای همدلی بتوانیم مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل رسانده و با شنیدن نقطه نظرات دوستان بدون دغدغه فدراسیون‌ها نفرات خود را اعزام کنند.

هاشمی یادآور شد: به طور رسمی از اواخر شهریور تیم‌ها اعزام خواهند شد و در این مدت یک نشست تخصصی با رسانه‌ها خواهیم داشت و توقع داریم در این مدت جدا از حمایت و کمک دولت، نمایندگان مجلس در کنار ما باشند و به عنوان بازوی وزارت ورزش و جوانان بتوانیم گام‌های بلندی برداریم.

وی گفت: در کمیسیون تلفیق لایحه پیشنهادی دولت در قانون برنامه هفتم در دستور کار است و باید در ۵ سال آینده برای حوزه ورزش و جوانان احکام خوبی پیش‌بینی شود تا با قوت قلب بیشتری به کار خود ادامه دهیم.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در مورد احتمال تغییرات در بدنه وزارت ورزش تاکید کرد: در قانون وظایفی بر عهده وزارت ورزش است و نیاز به همکاری با سایر دستگاه‌ها هستیم، ساختار فعلی وزارت ورزش مربوط به قانون قبل است و در قانون جدید بندی آمده که وزارت ورزش باید ساختار و تشکیلات خود را به سازمان امور استخدامی ارائه بدهد و بر مبنای آن کار ادامه پیدا کند. نشست کلی امروز داشتیم اما باید یک نشست تخصصی هم داشته باشیم و نقطه نظرات دوستان را بشنویم تا بر اساس گام برداریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=41075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.