افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

فوتبال امروز برای ما بد شد/به آینده امیدوارم – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 410728
فوتبال امروز برای ما بد شد/به آینده امیدوارم – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

به گزارش مشرق، رضا مهاجری پس از شکست 2-0 شمس آذر روبروی قزوین پرسپولیس وی در هفته نهم لیگ برتر فصل جاری در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای قدس گفت: پیروزی امشب را به پرسپولیس تبریک می گویم. به بازیکنانم که زحمت کشیدند خسته نباشید می گویم و از هواداران شمس آذر که از قزوین آمدند […]

به گزارش مشرق، رضا مهاجری پس از شکست 2-0 شمس آذر روبروی قزوین پرسپولیس وی در هفته نهم لیگ برتر فصل جاری در سالن کنفرانس ورزشگاه شهدای قدس گفت: پیروزی امشب را به پرسپولیس تبریک می گویم. به بازیکنانم که زحمت کشیدند خسته نباشید می گویم و از هواداران شمس آذر که از قزوین آمدند و تا دقیقه 90 ما را تشویق کردند تشکر می کنم.

سرمربی شمس آذر قزوین وی در خصوص شکست امروز تیمش افزود: فکر می کنم روز بد فوتبالی برای ما بود. دقیقاً با فشار بالا بازی کردیم و موقعیت های گلزنی که داشتیم حرف من را تایید می کرد. می توانستیم در دقیقه اول و دوم به گل برسیم. امروز تجربه تفاوت بین دو تیم را رقم زد.

مهاجری تصریح کرد: تجربه نداشتیم. دیروز گفتند باید پازلمان را کامل کنیم. چند بازیکن خودمان را در پست های غیر تخصصی بازی می دهیم چون دستمان خالی است. میلاد فخرالدینی بازیکنی است که در جناح راست بازی می کند اما امروز در جناح چپ بازی می کند که قطعا کیفیت بازیکن را تحت تاثیر قرار می دهد. دو سه عامل باعث شکست شد. اول عدم آگاهی من بود، سپس بی تجربگی و غافلگیری بازیکنان روی من تأثیر گذاشت. در ادامه با احترام به فنادی فر حداقل در خطای دوم سروش رفیعی به VAR اشاره کرد. پای بازیکن جریمه شد!

شمس آذر سرمربی قزوین گفت: شنیدم گل دوم پرسپولیس مشکل دارد اما خودم ندیدم. به هر حال روزهای خوبی را برای شمس آذر می بینم و امیدوارم به اهدافی که برای خودمان در نظر گرفته ایم برسیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از بازی با خیبر خرم آباد یک ماه فرصت کار داریم اما قطعا باید قوی شویم. من می توانم تا جایی که می توانم کار کنم و برای ادامه به ابزار نیاز داریم. خیلی شرمنده بازیکنانی بودم که امروز در رختکن بودند چون همه چیز دادند.

مهاجری درباره مسئولیت این تیم یادآور شد: خیلی ها قرارداد می بندند اما روی نیمکت نمی نشینند اما من مسئولیت این را می گیرم که دو روز قبل به بازی بروم و ببازم. می دانم روزهای خوبی خواهیم داشت. باید خودمان را تقویت کنیم و اولویت ما بازیکنان ملی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.