افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

جوانی سرمایه ماست/ پرونده درویش و بیرانوند را دنبال می کنیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410704
جوانی سرمایه ماست/ پرونده درویش و بیرانوند را دنبال می کنیم – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان حدادی در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر گفت: خدا را شکر 3 امتیاز بازی را گرفتیم و به بالای جدول برگشتیم و بعد از دیدار با السعد. ، کسب 3 امتیاز این مسابقه برای ما حیاتی بود، انشاالله در بازی بعدی هم بتوانیم آن 3 امتیاز […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان حدادی در پایان دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شمس آذر گفت: خدا را شکر 3 امتیاز بازی را گرفتیم و به بالای جدول برگشتیم و بعد از دیدار با السعد. ، کسب 3 امتیاز این مسابقه برای ما حیاتی بود، انشاالله در بازی بعدی هم بتوانیم آن 3 امتیاز را تکرار کنیم.

وی ادامه داد: حضور بازیکنان جوان ما در زمین یکی از نقاط قوت پرسپولیس در این بازی بود و نشان داد که سرمایه ما بعد از هواداران، بازیکنان آکادمی هستند و امیدوارم در بازی های آینده بیشتر از بازیکنان آکادمی خود استفاده کنیم.

حدادی در خصوص محرومیت 3 ماهه رضا درویش (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) گفت: از زمان صدور این تصمیم اعتراض کردیم و معاونت حقوقی باشگاه پیگیر این موضوع است و کمیته استیناف آن را بررسی خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس همیشه تابع تصمیمات فدراسیون فوتبال بوده است.

وی تصریح کرد: در یکی از بهترین شرایط اقتصادی خود قرار داریم و در روزهای اخیر درصدی را به بازیکنان پرداخت کرده ایم. پارسال تاخیر جزئی در پرداخت ها داشتیم و سعی می کنیم امسال آن را جبران کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس اظهار داشت: با حضور کریم باقری کادرفنی خود را تقویت کرده ایم و مفتخریم که در خدمت او هستیم.

حدادی خاطرنشان کرد: مهاجمان خیلی خوبی داریم و بعضی روزها هر چقدر هم موقعیت ایجاد کنیم تبدیل به گل نمی شود.

وی در خصوص حکم پرونده علیرضا بیرانوند گفت: وقتی صحبتی جلوی دوربین ها می شود انتظار داشتیم عذرخواهی هم جلوی دوربین ها باشد و پیگیر پرونده هستیم و در سایر موارد هم مراجع قضایی هستند که تصمیم می گیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.