افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

با توجه به شیطنت های متجاوز در زمان و شرایط مناسب پاسخ خواهیم داد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410701
با توجه به شیطنت های متجاوز در زمان و شرایط مناسب پاسخ خواهیم داد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (شنبه) در دفتر حزب الله و جریان حضور یافت. استقامت فلسطین اسلامی در تهران شهادت حضرت یحیی را تسلیت می گویند زیبا کردن و سید هاشم صافی الدینبه مقام والای این مجاهدان و شهدا استقامت ادای احترام کرد. عارف با حضور در دفتر […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور ظهر امروز (شنبه) در دفتر حزب الله و جریان حضور یافت. استقامت فلسطین اسلامی در تهران شهادت حضرت یحیی را تسلیت می گویند زیبا کردن و سید هاشم صافی الدینبه مقام والای این مجاهدان و شهدا استقامت ادای احترام کرد.

عارف با حضور در دفتر حماس در تهران شهادت یحیی را تسلیت گفت زیبا کردنبا تاکید چون آزادسازی قدس شریف راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: عملیات جبهه استقامت در غزه و حزب الله لبنان پس از شهادت رهبران جبهه استقامت در مقابل دشمن صهیونیستی با اراده، انسجام و انرژی بیشتر از گذشته ادامه دهید.

وی تاکید کرد که راه درست مردم فلسطین و جنبش ها است استقامت قطعا با پیروزی همراه خواهد بود، گفت: دل مردم ایران همیشه با مردم و آرمان های فلسطین است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به روحیه آزادی اراده و عزت شهید یحیی زیبا کردن گفت: به روحیه اراده این فرمانده و مجاهد و دارای شخصیت عالی چه در دوران اسارت و چه پس از آزادی از زندان رژیم. صهیونیسم هیچ آشوبی در کار نبود و همیشه تا آخرین لحظه از آرمان های مردم فلسطین دفاع کرد و به شهادت رسید.

عارف همچنین با حضور در دفتر حزب الله در تهران و دیدار با نماینده حزب الله در تهران شهادت سید هاشم صافی را تسلیت گفت. الدین با اشاره به اینکه جلو استقامت علیه ماهیت وحشیانه و متجاوز رژیم غاصب صهیونیستی خوش درخشیده است، تاکید کرد: با شهادت سران بزرگی چون سید حسن نصرالله، سید هاشم صافی الدیناسماعیل هانیه و یحیی زیبا کردنحرکت استقامت ایشان با قاطعیت بیشتری نسبت به گذشته راه خود را ادامه داده و طبق وعده الهی و آیات قرآن کریم قطعاً باطل است. غیر قابل تخریب و خون پاک این عزیزان به نسل های آینده انگیزه می دهد.

در ادامه عارف در حاشیه این دیدار با خبرنگاران از حضور مهم مجاهدین فلسطینی و لبنانی تشکر کرد. در مقابل رژیم قاتل، کودک کش، غاصب و ظالم صهیونیستی گفت: هیچی یک کلمه در شان و علیه ما جنایات این رژیم باطل را نمی دانیم و این جنایات با حمایت استکبار جهانی انجام می شود.

معاون اول رئیس جمهور به حمایت مردم از جنبش فلسطین اشاره می کند استقامت مردم غزه و لبنان وی با وجود فشارها و هزینه های معنوی در یک سال گذشته افزود: مجاهد استقامت به دلیل حق عزم بیشتر برای مقابله با این رژیم غاصب که 75 سال سرزمین مردم مظلوم فلسطین را اشغال کرده و مدعی است که مالکان اصلی نباید در فلسطین زندگی کنند و این نظر نادرست است. غیر قابل تخریب و آزادسازی قدس در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

عارف در پاسخ به سوالی درباره تهاجم رژیم صهیونیستی به خاک ایران تاکید کرد: پس از این حمله تجاوزکارانه به شهرهای کشور آرام تر و حضور مردم در خیابان ها نسبت روز گذشته جسورتر بود و این نشان می‌دهد که راهی که مردم انتخاب کرده‌اند راه درستی بوده است. مناسب است

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه تجاوز تحت هر معیار و شاخصی محکوم است و متجاوز باید منتظر پاسخ باشد، تصریح کرد: در زمان و شرایط مناسب به شیطنت متجاوز پاسخ خواهیم داد و این اقدام ناپسند علیرغم تمام دستوراتی که می شود. داده شد و زدند گوساله آنها مشخص کردند که برای حل تکلیف چه کاری انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.