افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

پنجمین برتری متوالی پرسپولیس با طعم رهبری؛ شمس آذر قربانی جدید شاگردان گاریدو است

  • کد خبر : 410694
پنجمین برتری متوالی پرسپولیس با طعم رهبری؛ شمس آذر قربانی جدید شاگردان گاریدو است

آفتاب نیوز: دیدار تیم های پرسپولیس و شمس آذر قزوین از هفته نهم لیگ برتر از ساعت 19:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد و با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. قرمزهای پایتخت پس از شکست آسیایی مقابل السعد به دنبال پنجمین برد متوالی خود در لیگ برتر بودند و مقابل […]

آفتاب نیوز:

دیدار تیم های پرسپولیس و شمس آذر قزوین از هفته نهم لیگ برتر از ساعت 19:15 در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد و با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

قرمزهای پایتخت پس از شکست آسیایی مقابل السعد به دنبال پنجمین برد متوالی خود در لیگ برتر بودند و مقابل شمس آذر که اخیرا رضا مهاجری را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده بود، پس از توقف در مقابل چشمان هواداران در هفته گذشته. ، با انگیزه زیادی برای گرفتن امتیاز از پرسپولیس به این بازی آمد.

دقایق حساس:

دقیقه 4: شمس آذر بازی را بهتر آغاز کرد، ضربه سر وزیری پناه پس از واکنش دیدنی امیررضا رفیعی به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد و در ادامه مدافعان این تیم توپ را مهار کردند.

دقیقه 11: پاس زیبای سروش رفیعی پشت سر مدافعان شمس آذر به سهیل صحرایی رسید و این مدافع جوان با پاس انحرافی دیدنی علی علیپور را در مقابل دروازه خالی قرار داد. مهاجم پرسپولیس ابتدا نتوانست با پای چپ به توپ ضربه بزند اما شانس آورد که مدافع شمس با محمدامین رضایی برخورد کرد و توانست گل اول پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 28: میلاد محمدی در موقعیت شوتزنی قرار گرفت که ضربه این بازیکن را رضایی مهار کرد.

دقیقه 32: سعید پس از دریافت توپ با پاس پاس، علیپور را در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه محکم این بازیکن پس از برخورد به تیر عمودی شمس آذر به بیرون رفت تا علیپور بهترین فرصت را برای دبل کردن از دست بدهد. این مسابقه

دقیقه 40: علی علیپور با یک توپ خوب امیری را در موقعیت گلزنی قرار داد اما مود دوانی فر خطای مهاجم پرسپولیس را گرفت و صحنه مشکوکی شکل گرفت. علیپور در این صحنه قسم می خورد که فقط توپ را زده است.

دقیقه 45: پاس دیدنی سعید مهری در محوطه به فرشاد احمدزاده رسید که تاخیر این بازیکن کار را برای او سخت کرد و مدافع شمس آذر مانع شوت او شد.

دقیقه 46: فخرالدینی پشت مدافعان پرسپولیس در محوطه این تیم به توپ رسید اما ضربه پای چپ این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 69: پاس فخرالدینی با برخورد به پای مدافع پرسپولیس تقریبا وارد دروازه این تیم شد که رفیعی به زیبایی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 77: ارسال بلند پشت مدافعان میدان با خروج رضایی همراه شد و شمس آذر دروازه بان با ضربه سر توپ را مهار کرد، در ادامه ضربه فرشاد احمدزاده قدرت کافی نداشت و شمس مدافع توپ را مهار کرد.

دقیقه 88: ارسال فرشاد احمدزاده در محوطه به امید عالیشاه رسید اما عدم هماهنگی او و لوکاس ژوائو باعث شد تا پرسپولیس فرصت خوبی را از دست بدهد.

دقیقه 2+90: در حالی که شمس آذر به دنبال گل تساوی بود، پرسپولیس در یک ضد حمله سریع موفق به زدن گل دوم شد. پاس لوکاس ژوائو تک به تک به وحید امیری رسید و این بازیکن توانست با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه برای دومین بار دروازه شمس آذر را باز کند.

پرسپولیس با این نتیجه 17 امتیازی شد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و با 7 امتیاز بالاتر از شمس آذر در رده سیزدهم قرار گرفت.

تیم داوری: مود فنادی فر، علیرضا ایلدروم، رحیم حاجی پور و وحید یزدانی / ناظر: حیدر شکور / داور VAR: کوپال ناظمی، کمک: حسین زیاری.

ترکیب اصلی پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گلسیانی، مرتضی پور علیگنجی، میلاد محمدی، سهیل صحرایی، میلاد سرلک، سعید مهری، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور.

مربی: کارلوس گاریدو

ترکیب اولیه شمس آذر:

محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، علی وزیری پناه، صدیق البوصابیح، هومان ربیع زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده و علی آزادمنش.

سرمربی: رضا مهاجری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.