افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

تهیه طرح هادی در 58 روستای استان زنجان طی شش ماهه نخست سال جاری

  • کد خبر : 410597
تهیه طرح هادی در 58 روستای استان زنجان طی شش ماهه نخست سال جاری

اطلاع رسانی کند بازار و به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه ای با بیان اینکه طرح هادی روستایی سند و برنامه ای ده ساله برای توسعه متوازن و جهت گیری صحیح توسعه و عمران روستایی است، اظهار داشت: تمامی اقدامات عمرانی در روستاها از جمله آماده سازی. و اجرای طرح ها و پروژه […]

اطلاع رسانی کند بازار و به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه ای با بیان اینکه طرح هادی روستایی سند و برنامه ای ده ساله برای توسعه متوازن و جهت گیری صحیح توسعه و عمران روستایی است، اظهار داشت: تمامی اقدامات عمرانی در روستاها از جمله آماده سازی. و اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی طبق مقررات، طرح ها و سیاست های پروژه های مذکور انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا خواجه ای با بیان اینکه طرح هادی روستایی سند و برنامه ای ده ساله برای توسعه متوازن و هدایت صحیح توسعه و عمران روستایی است، اظهار داشت: تمامی اقدامات عمرانی در روستاها از جمله تهیه و اجرا. طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی باید بر اساس مقررات، برنامه‌ها و سیاست‌های طرح‌های فوق‌الذکر انجام شود.

وی گفت: میانگین اجرای طرح راهبر روستایی در استان زنجان در کل کشور 5.64 درصد و 58 درصد و تعداد اجرای طرح هادی در روستاهای بالای 20 خانوار 460 روستا است.

مدیرکل بنیاد مسکن تاکید کرد: بنیاد مسکن به عنوان متولی ساخت و اجرای طرح هادی در روستاها با تعامل روستائیان و اعضای شورای اسلامی در تلاش برای توسعه و تقویت روستاها است.

خواجه ای به ارائه خدمات فنی و مهندسی توسط بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: خدمات فنی و مهندسی برای ارائه خدمات در صدور پروانه ساختمان های روستایی بر اساس استانداردهای مصوب، ضوابط فنی، نقشه های هادی و نظارت بر اجرای پروژه های روستایی است. ابزار غیراصولی و غیرمجاز در روستا افزایش کیفیت ساخت و ساز روستایی و دسترسی روستاییان به خدمات فنی و مهندسی است.

وی افزود: در 6 ماهه امسال 4 هزار و 700 خدمت فنی و مهندسی در حوزه های مختلف استان ارائه شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.