افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

ادامه ساخت منطقه ویژه سلامت در شیراز – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 410577
ادامه ساخت منطقه ویژه سلامت در شیراز – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر جعفر قدری بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ادامه ساخت دو شهر بهداشتی و دانشگاهی در شیراز اظهار داشت: طبق قانون دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز نباید وارد این پروژه ها می شد، اکنون کار معطل تزریق سهمیه بودجه توسط این 2 دانشگاه هستند […]

به گزارش خبرنگار مهر جعفر قدری بعدازظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به ادامه ساخت دو شهر بهداشتی و دانشگاهی در شیراز اظهار داشت: طبق قانون دانشگاه های شیراز و علوم پزشکی شیراز نباید وارد این پروژه ها می شد، اکنون کار معطل تزریق سهمیه بودجه توسط این 2 دانشگاه هستند که سهمیه های نادرست تعیین شده و روند کار را کند کرده اند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم 300 هکتار زمین برای توسعه شهرک صنعتی اختصاص دهیم و 2 شهرک صنعتی جدید در استان ایجاد کنیم که از طریق آنها بخشی از نیازهای استان را پوشش دهیم.

قدری اتمام مراحل ساخت ترمینال خارجی فرودگاه شیراز را برشمرد و افزود: این پروژه در آخرین لحظه نیاز به تصویب شورای اقتصاد دارد تا روند کار تسریع شود و 48 درصد باقی مانده را تکمیل و به بهره برداری برسانیم. .

مسائل کلی مربوط به کارخانه. ITI حل شده است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس همچنین از رایزنی با سازمان انرژی اتمی برای تقویت نیروی کار در این حوزه، ایجاد مرکز تحقیقات کشاورزی هسته ای و احداث نیروگاه خبر داد.

قادری در خصوص وضعیت کارخانه مخابرات نیز گفت: مسائل کلی در مورد کارخانه. ITI حل شده و فقط مسائل اداری دارد که منتظر آن هستیم.

وی در ادامه درباره وضعیت برخی جاده های خطرناک فارس از جمله جاده تنگ خیره گفت: حدود 8 کیلومتر از این جاده کار شده و منتظر هستیم تا پیمانکار بقیه را آغاز کند.

قادری همچنین خاطرنشان کرد: مسیر زیرگذر من می گویم شهرداری در حال انجام است و تا سه ماه آینده به بهره برداری می رسد، گفت: با راه اندازی این مسیر ورود و خروج خودروها به بزرگراه مشکلی نخواهد داشت و ارتباط شهر صدرا با قطعه بزرگراه 7 نیز در حال انجام است.

روند اجرای طرح ملی مسکن کند است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس درباره پیشرفت پروژه ملی مسکن در استان فارس گفت: در حال حاضر پروژه ملی مسکن در سراسر کشور متوقف شده است زیرا وزارت راه و شهرسازی کند عمل می کند و باید آغاز شود. کار شما سریعتر

وی با بیان اینکه بیش از 60 هزار متقاضی در شیراز داریم که تخصیصی به آنها داده نشده است، ادامه داد: در این راستا 5 شهر برای واگذاری زمین مشخص شده و باید هر چه سریعتر تخصیص داده شود.

قادری با اشاره به پیشنهاد تبدیل مجموعه های بزرگ باغ های شهری به شهر گفت: ساخت و سازهای زیادی در مجموعه باغ های شهری انجام شده و گاهی مردم در آن ساکن می شوند.

وی افزود: تبدیل باغ ها به شهر را با مشارکت 30 درصدی مالک و 70 درصدی دولت پیشنهاد داده ایم و استقبال خوبی هم شده است.

یکی از اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره اعطای وام ازدواج و انسداد بانک ها گفت: مجلس پس از بررسی قوانین را تصویب می کند اما اینکه بانک ها به دلیل کمبود توان مالی متقاضیان را معطل می کنند در همه کشورها وجود دارد و باید اصلاح شود. مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.