به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده جنایی از هفته گذشته و نهم مهرماه با اطلاع پلیس ملارد مبنی بر درگیری خونین آغاز شد.

خیلی زود تیم گشت در محل درگیری حاضر شد و با جسد غرق در خون مرد جوانی مواجه شد. با وجود تلاش تیم پزشکی، مرد جوان فوت کرد و بازپرس ویزای قتل بلافاصله دستور بیرون آوردن جسد را صادر کرد. وی برای انتقال به پزشکی قانونی منتقل شد و در مرحله بعدی تیمی از کارآگاهان تحقیقات خود را برای کشف راز این جنایت آغاز کردند. در اولین تحقیقات مشخص شد که سه نفر از شرکای اقتصادی مقتول حضور داشتند. در درگیری با وی بلافاصله متواری و متواری شد.

با شناسایی هویت این افراد، کارآگاهان توانستند در کمترین زمان ممکن یعنی در چند عملیات دو ساعته مخفیگاه سه متهم فراری را شناسایی و کشف کنند. پس سه مظنون قتل آنها در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از انتقال به دایره جرایم جنایی ملارد با وجود انکار جنایتی که مرتکب شده بودند، در نهایت با ارائه مدارکی که پلیس در اختیار داشت، اعتراف و تخلفات خود را فاش کردند. این متهمان طمعکار درباره انگیزه جنایت خود مدعی شدند که چند ماه پیش بر سر مسائل مالی که روز حادثه با آنها موافق نبودیم با هم دعوا کردیم و تصمیم گرفتیم مقتول را بکشیم و موضوع را مخفی نگه داریم. خارج از کشور

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی ملارد در خصوص این پرونده گفت: با هماهنگی مقامات قضائی متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. وی گفت: تصمیم گیری های عجولانه برای حل بحرانی که در آن قرار داریم در نهایت به نتیجه خوبی می رسد. مردم سعی کنند اختلافات مالی خود را به صورت قانونی و با کمک قوه قضائیه حل کنند تا گرفتار تصمیمات غیرمنطقی و وحشتناک نشوند. که قطعا چیزی جز پشیمانی به همراه نخواهد داشت.




  • تصویری غم انگیز از نوزاد شهید ارتشی حمزه جهاندیده / پدرت رفت اما چه زود؟ + عکس