افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

اتریوم دیگر گزینه ایمن نیست و سولانا در حال سبقت گرفتن از آن است

  • کد خبر : 410565
اتریوم دیگر گزینه ایمن نیست و سولانا در حال سبقت گرفتن از آن است

اتریوم (اتریوم)، به عنوان پادشاه آلتکوین ها در جهانبا چالش های بزرگی مواجه شده است و سرمایه گذاران از عملکرد قیمت اخیر آن ناراضی هستند. از سوی دیگر سولانا به دلیل فعالیت های قدرتمند خود در زمینه DeFi، به عنوان رقیب اتریومتوجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. به گزارش اسمارتک […]

اتریوم (اتریوم)، به عنوان پادشاه آلتکوین ها در جهانبا چالش های بزرگی مواجه شده است و سرمایه گذاران از عملکرد قیمت اخیر آن ناراضی هستند. از سوی دیگر سولانا به دلیل فعالیت های قدرتمند خود در زمینه DeFi، به عنوان رقیب اتریومتوجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.

به گزارش اسمارتک نیوز، الکس کروگراقتصاددان معروف، معتقد است که با توجه به اینکه اتریوم یکی از سیاست های مربوط به دونالد ترامپ سودی ندارد، در حال حاضر گزینه خوبی برای سرمایه گذاری محسوب نمی شود.

تسلط شبکه سولانا بر اتریوم

با وجود احتمال پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری در ادامه، توصیه الکس کروگر به معامله گران این است که روی آلت کوین ها سرمایه گذاری کنند به جز اتریوم به سرمایه گذاری او معتقد است که این روند بازار آلت کوین ها ممکن است پس از پیروزی ترامپ افزایش یابد، اما اتریوم شانس کمتر باید رشد کند. کروگر بیان کرد:

وقتی یک دارایی در آستانه افزایش است اما برعکس آن اتفاق می افتد، بازار چیزی به شما می گوید.

برخلاف سایر آلتکوین ها، اتریوم در سال گذشته شاهد رشد بازار بوده است زیاد شرکت نکرد. علاوه بر این، عرضه ETF های اتر نقطه ای نتوانسته است توجه کافی سرمایه گذاران نهادی را به این دارایی جلب کند.

به گفته کروگر یک روند نزولی چند ساله اتریوم در مقابل بیت کوین (ETH/BTC) و کاهش چنین فعالیت هایی در شبکه باعث شده این آلت کوین از لیست توکن های محبوب در استراتژی خود خارج شود.

با توجه به احتمال پیروزی ترامپ، کروگر قبلاً موقعیت های طولانی در اتریوم و سولانا باز کرده بود. اما او اخیرا اتریوم را از دارایی های اصلی خود حذف کرد و اعلام کرد که روی را ترجیح می دهد بیت کوین و سولانا برای تمرکز او به عملکرد اخیر سولانا و رشد اکوسیستم لایه 2 و بیت کوین به عنوان فرصت های بهتر اشاره کرده است.

اخیرا، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، پیشنهادهای متعددی برای افزایش سولانا برای همگام شدن با رشد آن ارائه کرده است. تعداد تراکنش در ثانیه (TPS) ارائه شده در بلاک چین اتریوم.

علاوه بر این، سولانا در خط افزایش تقاضای بازار برای توکن های مبتنی بر هوش مصنوعیاز نظر ورود روزانه از اتریوم پیشی گرفته است. کروگر اظهار داشت که پس از پیروزی ترامپ، احتمال اخراج گری جنسلررئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) وجود دارد، و در این مورد ETF های نقطه ای اتریوم می توانند سهام اتر خود را انجام دهند.

با این حال، کروگر پیش بینی می کند که در چنین شرایطی، ETF های سولانا نیز وارد بازار خواهد شد و این موضوع می تواند بار دیگر سولانا را تحت تاثیر قرار دهد رهبر بازار آلت کوین ها قرار دادن

معامله گر بازار محبوب در اتریوم موقعیت های لانگ باز نمی کند

جیمز فیکلمعامله گر معروف، در حال بستن موقعیت های خرید خود برای جفت ارز است ETH/BTC زیرا این جفت ارز به پایین ترین سطح خود از آوریل 2021 (آوریل 1400) رسیده است. اخیراً بی ثبات 2000 اتر (معادل 5.06 میلیون دلار) با 74.75 بیت کوین سریع (WBTC) معاوضه هم شد 20 هزار اتر دیگر (معادل 50.6 میلیون دلار) به صرافی Coinbase منتقل شد.

علاوه بر این، موقعیت ETH/BTC Fickle با ضررهای قابل توجهی روبرو بوده است 23000 اتر به ارزش حدود 58 میلیون دلار شامل در نتیجه، این معامله گر در روزهای اخیر موقعیت اتریوم خود را به شدت کاهش داده است.

اطلاعات پلتفرم Spot On Chain درباره فعالیت اخیر جیمز فیکل - منبع: پلتفرم X
داده های پلتفرم نقطه در زنجیره درباره فعالیت های اخیر جیمز فیکل – منبع: پلتفرم X

از سوی دیگر، ویتالیک بوترین از فروش گسترده اخیر بنیاد اتریوم دفاع کرده است. بوترین در پاسخ به سوالاتی در مورد این فروش عظیم گفت که این بنیاد به این منظور است تامین مالی توسعه دهندگان و سایر کارکنان این اکوسیستمبه این منابع نیاز دارد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-26 19:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.