افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

فیلم باران کوستری به زودی توقیف می شود

  • کد خبر : 410555
فیلم باران کوستری به زودی توقیف می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما و مدیر پخش رسانه ای فیلمسازان مولود گفت: یکی از دلایل اصلی رونق اکران فیلم ها تنوع سبد اکران است و همه فیلم ها با ژانرهای مختلف باید در سینمای ایران اکران شود تا در معرض دید عموم قرار گیرد. برای انتخاب فیلم مورد علاقه خود […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما و مدیر پخش رسانه ای فیلمسازان مولود گفت: یکی از دلایل اصلی رونق اکران فیلم ها تنوع سبد اکران است و همه فیلم ها با ژانرهای مختلف باید در سینمای ایران اکران شود تا در معرض دید عموم قرار گیرد. برای انتخاب فیلم مورد علاقه خود باز باشید و همچنین فرصتی برای فیلمسازان فراهم کنید تا خود را در معرض قضاوت عمومی قرار دهند.

وی با اشاره به اهمیت سینمای اجتماعی و لزوم بها دادن به این سینما در زمان اکران، ادامه داد: فیلم «سه جلدی» یکی از فیلم های متفاوت سال های اخیر در قالب سینمای اجتماعی است که علاوه بر آن ایجاد تنوع در کارنامه امتحانی به مسائل مهم جامعه ایران می پردازد.

اسماعیلی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، فیلم سینمایی «سه جلد» از نیمه دوم آبان ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود و امیدواریم با استقبال خوب مردم مواجه شود.

فیلم «سه جلدی» با حضور بازیگرانی چون باران کوثری، زنده آتیلا پسیانی، شاهرخ فورتونیان، رویا جواد نیا، یسنا میر طهماسب، سولماز غنی، سارا توکلی، آیناز کرمانی و الهام شعبانی ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم – که به نظر می رسد یکی از بازی های آتیلا پسیانی است – آمده است: مینو ناخودآگاه رازی را با خود حمل می کند که در طول زندگی اش باعث ترس و تردید او شده است این راز تصمیم سختی بگیر

بازیگران فیلم سه جلدی محصول 1401 نویسنده و کارگردان: مهدی اسماعیلی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر صرافها، منشی صحنه: ماه گل کرامتی، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، دستیار دوربین اول: محمدرضا. خلج زاده، طراح صحنه و لباس: امیرحسین دوانی، طراح گریم: ایمان امیدی، صدابردار: امین میرشکاری، صدابردار: لیلا ملکی، تدوین: عماد خدابخش، عکاس: زهرا مصفا، مدیر تولید: منصور غضنفری، مدیر طراحی: مهدی سلیمی مشاور کارگردان: کمال تبریزی، گرافیست و طراح لوگو: مهرداد موسوی، روابط عمومی: علی زادمهر، تهیه کننده: محمد آفریده، سرمایه گذار: مرتضی حسنی عادلیان. پخش: رسانه از فیلمسازان مولاد.

فیلم سه جلد اولین تجربه کارگردانی مهدی اسماعیلی است.

۲۴۵۲۴۴

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.