افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

بیانیه آستین پس از مشورت تلفنی با وزیر جنگ اسرائیل

  • کد خبر : 410402
بیانیه آستین پس از مشورت تلفنی با وزیر جنگ اسرائیل

در پی اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران، وزیر دفاع آمریکا از گفتگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد و با بی توجهی به اقدامات این رژیم که موجب تنش در منطقه می شود، از ادامه اقدامات تل آویو با این بهانه حمایت کرد. از “دفاع از خود”. به گزارش ایسنا، لوید آستین وزیر […]

در پی اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران، وزیر دفاع آمریکا از گفتگو با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد و با بی توجهی به اقدامات این رژیم که موجب تنش در منطقه می شود، از ادامه اقدامات تل آویو با این بهانه حمایت کرد. از “دفاع از خود”.

به گزارش ایسنا، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا که در پی اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی بامداد شنبه علیه ایران با یواف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت و گوی تلفنی داشت، در پیامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت.

قرارگاه پدافند هوایی ایران بامداد امروز (شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: علیرغم هشدارهای قبلی مقامات جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم دروغین در اقدامی که موجب تنش شد، تعدادی را منهدم کرد. مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام را مورد حمله قرار دادند و اگرچه این اقدام تهاجمی با موفقیت توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور رهگیری و مقابله شد، اما در برخی نقاط خسارات محدودی وارد شد و ابعاد این حادثه بسیار زیاد است. تحت بررسی

آستین که کشورش از آغاز تشدید تنش ها در منطقه پس از جنگ غزه به بهانه «حق اسرائیل در دفاع از خود در برابر تروریسم» حمایت کامل از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه داشته است، گفت: آمریکا تعهد تزلزل ناپذیر به امنیت اسرائیل و حق آن برای دفاع از خود، من به صراحت اعلام کردم که ایالات متحده وضعیت تقویت شده نیروهای خود را برای دفاع از ارتش آمریکا، اسرائیل و شرکای آن در سراسر منطقه در مواجهه با تهدیدات ایران و ایران حفظ کرده است. – از سازمان های تروریستی حمایت می کند و مصمم است با گسترش منطقه و جلوگیری از تشدید تنش ها و درگیری ها از تشدید تنش ها و درگیری های هر بازیگری جلوگیری کند.

مقامات ایرانی پیشتر هشدار داده بودند که هرگونه اقدام تهاجمی بیشتر رژیم صهیونیستی و متحدانش در پاسخ به عملیات صادق 2 با واکنش جدی ایران مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.