افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

رهبری فرد: سال ها منتظر بودیم علیپور برگردد و به ما گل بزند/ این سطح تیم های ماست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 410383
رهبری فرد: سال ها منتظر بودیم علیپور برگردد و به ما گل بزند/ این سطح تیم های ماست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

بهروز لیدر پیشکسوت پرسپولیس گفت: دلیل انتقادها را نمی دانم، پرسپولیس در آسیا بد نبود و فقط بدشانس بودیم. بهروز داریفرد درباره نتایج پرسپولیس در لیگ برتر و انتقاداتی که این روزها به گاریدو، سرمربی اسپانیایی این تیم وارد می شود، گفت: نمی دانم دلیل انتقاد این افراد چیست. از تیم های ایرانی در آسیا […]

بهروز لیدر پیشکسوت پرسپولیس گفت: دلیل انتقادها را نمی دانم، پرسپولیس در آسیا بد نبود و فقط بدشانس بودیم.

بهروز داریفرد درباره نتایج پرسپولیس در لیگ برتر و انتقاداتی که این روزها به گاریدو، سرمربی اسپانیایی این تیم وارد می شود، گفت: نمی دانم دلیل انتقاد این افراد چیست. از تیم های ایرانی در آسیا چه می خواهیم؟ فوتبال آنطور که می دانیم قوی نیست. الان علی دایی داریم؟ کریم باقری را داریم؟ ما چه داریم مهدوی؟ فوتبال ما ضعیف است. زمان ما همه ستاره بودند، حتی تیم های شهرستانی هم پر ستاره بودند، اما الان ستاره نداریم. چه انتظاری برای شکست دادن تیم های پیشرفته آسیایی داریم؟ سرزمین السد را دیدیم. اگر آن زمین را داشتیم می رفتیم 13 روز روی آن می نشستیم و کاهو و اسفناج می خوردیم. فوتبال ما فقط در داخل خوب است اما در خارج از کشور حرفی برای گفتن نداریم.

وی با استناد به اطلاعات آنلاین در ادامه افزود: این انتقادات از گاریدو عمدی است. این سطح تیم های ماست. پرسپولیس در لیگ برتر خوب بازی کرده است. آنها فقط حرفه ای تر بودند. در بازی مقابل السعد خوب بودیم. البته در دیدار مقابل تیم ازبکستان ضعیف بازی کردیم.

پیشکسوت فوتبال ایران همچنین تصریح کرد: پرسپولیس در این دیدارها بد نبوده است و به سادگی بدشانس بودیم. استقلال هم همینطور. آنها مقابل نصر خوب بودند. ناجوانمردی است که اینگونه از باشگاه هایمان انتقاد کنیم. ابتدا باید ابزار خود را ببینید و سپس نظر دهید. من به هر دو تیم نمره خوبی می دهم.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه درباره ضعف گلزنی پرسپولیس گفت: مگر علیپور، آل کثیر و خارجی جلو آمدند؟ نمی دانم این خارجی چه رزومه ای دارد اما باید به او وقت بدهیم اما آیا در فصل اول دعوای سر علیپور و آل کثیر نبود؟ منتظر بودیم علیپور برگردد و برای ما گل بزند. شاید اعتماد به نفس ندارند و شاید هم تمرینات خوبی ندارند.

وی همچنین درباره چالشی که بین امیرقلانوی سرمربی تیم ملی و برخی برنامه های تلویزیونی ایجاد شد، گفت: من می گویم فردی که بزرگتر خانواده می شود باید رفتاری از خود نشان دهد که دیگران از آن الگو بگیرند. نمی گویم نتایج انتخاب خوب یا خیلی بد بود. همیشه نمی توان آن را تعریف کرد. شاید آن روز، روز قطر نبود که ما 4 گل زدیم. این درست نیست که با یک پیروزی همه را شکست دهیم و بگوییم هیچکس چیزی نمی فهمد. خبرنگاران و مجریانی هستند که به شما بال می دهند و شما را بزرگ می کنند و اگر بخواهند شما را در هم می ریزند. فقط آن 30 نفر از تیم ملی از پیروزی خوشحال نیستند. اگر هادی طباطبایی انتقاد کند نمی خواهد جای او را بگیرد. قلعه نویی معتقد است که همه می خواهند جای او را بگیرند. برخی ممکن است کینه داشته باشند، اما همه آنها اینطور نیستند.

رهبر انقلاب درباره صحبت های اخیر مهدی هاشمی نسب با عادل فردوسی پور گفتند: مهدی درست می گوید که مادرش را کتک زدند. من از این موضوع آگاه بودم. آن روزها در طرشت زیاد به خانه او می رفتم. آنها به خانه اش آجر پرتاب کردند، شیشه ها را شکستند. مثل خانه ساواکی بود. من می گویم اگر علی پروین بعد از جدایی می گفت فوتبالیست خوبی است اما از نظر اخلاقی آن چیزی که ما دنبالش بودیم نبود، ماجرا فرق می کرد و این بنده خدا احساس توهین نمی کرد. هیچ تیمی مهدی را نمی خواست و اولین پیشنهاد از طرف فتح الله زاده بود که او هم به استقلال رفت. من را هم بیرون کردند.

وی در پایان درباره غیبتش در تمرین پیشکسوتان پرسپولیس گفت: چرا بروم؟ من می بینم که آقای مرتضی فنونی زاده می گوید همه چیز خوب است. چه اتفاقی برای این شرکت باستانی تخت جمشید خواهد افتاد؟ در حال حاضر در ماهشهر در حال ساخت مجموعه هستند. آقای شیرینی در ماهشهر چه می خواهد؟ این هزینه ها کجا می رود؟ یعنی علی پروین 3 ساعت مجانی به تیم بزرگسالان می آید؟ می گویم نصف حقوقی که به او می دهند به من بده و من هم می آیم. معلوم نیست علی آقا و سعید شیرینی چه کار می کنند؟

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)