افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

پاسخ مثبت شورای عالی بیمه به ۲ درخواست نظام پزشکی/ برجسته سازی کاهش پرداختی مردم در هزینه های سلامت

  • کد خبر : 410331
پاسخ مثبت شورای عالی بیمه به ۲ درخواست نظام پزشکی/ برجسته سازی کاهش پرداختی مردم در هزینه های سلامت

ایسنا نوشت: محمد رئیس زاده به نامه ای خطاب به وزیر بهداشت و پیشنهاد چهار درخواست از این سازمان اشاره کرد و گفت: در این نامه درخواست کردیم تا جلسه شورای عالی بیمه بر اساس قانون قبل از بودجه تشکیل شود. . در مجلس تصویب می شود و میزان نرخ ها و قیمت واقعی آن […]

ایسنا نوشت: محمد رئیس زاده به نامه ای خطاب به وزیر بهداشت و پیشنهاد چهار درخواست از این سازمان اشاره کرد و گفت: در این نامه درخواست کردیم تا جلسه شورای عالی بیمه بر اساس قانون قبل از بودجه تشکیل شود. . در مجلس تصویب می شود و میزان نرخ ها و قیمت واقعی آن مشخص است. محاسبه خدمات جامعه پزشکی

وی افزود: در این نامه همچنین درخواست حذف سه هشتگ که شامل کدهای غیرمنصفانه در برخی از جراحی ها و ویزیت ها بود را داشتیم. همچنین تاکید می کنیم که نرخ خدمات درمانی طبق قانون باید قبل از پایان سال اعلام شود.

وی ضمن تقدیر از وزیر بهداشت برای تشکیل جلسه شورای عالی بیمه قبل از تصویب بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه شورای عالی بیمه که با حضور وزرای سلود و بین استار برگزار شد. و سایر شرکت های وابسته، کد هشتگ 1 6 حذف شد که برای برخی از رویه ها، بار اضافی برای بیمه پایه ندارد و مورد توجه مردم است و بررسی کدهای 7، 8 و تصویب شد. 9 به جلسات بعدی شورای عالی بیمه موکول شد.

رئیس زاده با بیان اینکه در جلسه امروز شورای عالی بیمه که تقریباً سه ساعت و نیم به طول انجامید و جلسه بسیار پرباری بود، بحث های تخصصی مطرح شد. وزرای بهداشت و رفاه و سایر اعضا به اتفاق آرا تاکید کردند که کیفیت خدمات درمانی باید به نفع مردم ارتقا یابد. از این نظر تاکید شد که بیمه ها باید تقویت شوند تا بتوانند از هزینه های درمان حمایت کنند و پرداخت از جیب مردم کاهش یابد و فشاری به مردم وارد نشود.

مدیرعامل سازمان نظام پزشکی ادامه داد: در جلسه امروز شورای عالی بیمه بر پرداخت سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بر اساس قانون تاکید شد و از این طریق بیمه پایه را تقویت می کردند و می توانستند تحمل کنند. بخش بیشتری از هزینه خدمات

وی در این خصوص گفت: بالاخره خدمات سلامت مانند سایر خدمات در سایر حوزه ها قیمت نهایی دارد که یا دولت باید از طریق پوشش بیمه ای آن را بپردازد یا باید به جیب پزشکان که به مرز غیرممکن رسیده اند یارانه بدهیم. یا مردم بپردازند که این موضوع هم غیر منطقی و غیر ممکن است.

رئیس سازمان نظام پزشکی تاکید کرد: جامعه پزشکی دیگر نمی تواند یارانه خدمات سلامت را از جیب اعضای خود بپردازد. به عنوان یک قاعده، ادامه این روند منجر به ناهنجاری می شود. بنابراین تنها راه حل این مشکل تقویت بیمه و پرداخت از طریق بیمه است. برای این امر طبق قانون افزایش سهم سلامت در تولید ناخالص داخلی ضروری است و در همین راستا نظرات اعضا در جلسه امروز شورای عالی بیمه نیز بیان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410331

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.