افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

شوک عجیب به طرفداران سریال معروف “نونخ”

  • کد خبر : 410315
شوک عجیب به طرفداران سریال معروف “نونخ”

سیروس ممنت بازیگر نقش کیوان در سریال نونخ اعلام کرد: پرونده این سریال بسته شده و تولید آن ادامه نخواهد داشت. به گزارش صبح امروز سیروس ممننت بازیگر نقش کیوان در سریال نونخ اعلام کرد: پرونده این سریال بسته شده و تولید آن دیگر ادامه نخواهد داشت. وی این خبر را در برنامه «بگو بخند» […]







سیروس ممنت بازیگر نقش کیوان در سریال نونخ اعلام کرد: پرونده این سریال بسته شده و تولید آن ادامه نخواهد داشت.



به گزارش صبح امروز سیروس ممننت بازیگر نقش کیوان در سریال نونخ اعلام کرد: پرونده این سریال بسته شده و تولید آن دیگر ادامه نخواهد داشت. وی این خبر را در برنامه «بگو بخند» که جمعه شب (13 آبان) از شبکه نسیم پخش شد، اعلام کرد.

سعید آقاخانی کارگردان سریال و بازیگر نورالدین خانزاده نیز از پایان «نونخ» در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد. مهدی فرجی تهیه کننده این سریال گفت: باید صحبت کنیم و ببینیم در آینده چطور پیش خواهد رفت. صحبت‌های تلویحی در مورد نسخه سینمایی صورت گرفته اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

«نونخ» برای اولین بار در سال 1397 از شبکه یک پخش شد و کم کم جای خود را در بین مخاطبان باز کرد. سری سوم سریال اوج خود را داشت، اما فصل چهارم افت محسوسی داشت. سری پنجم تا حدودی جبران کرد اما همچنان انتقادات جدی به کیفیت آن وارد است.

همکاری سعید آقاخانی با تلویزیون قطع نشده و او و برخی از بازیگران «نونخ» را در حال انجام تبلیغات برای یک بانک دیده ایم. این تیزر تبلیغاتی با ایده سرقت و قتل همراه بود و به همین دلیل نسخه اولیه آن سانسور شد. در ادامه برخی رسانه ها انتقاد کردند که چرا آقاخانی از شخصیت های محبوب «نونخ» برای تبلیغ یک بانک استفاده کرده است.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.