افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

بورس رشد کرد

  • کد خبر : 410286
بورس رشد کرد

آفتاب نیوز: شاخص بورس در پنجمین روز از دومین ماه پاییزی افزایش یافت. پس از افت ناشی از ریسک‌های غیراقتصادی ایجاد شده در این بازار از 14 تا 16 اردیبهشت، شاخص بورس طی چهار روز کاری پس از آن رشد کرد، اما در هشت روز آینده تا امروز پس از غیر تهاجمی بسیار موثر، دوباره […]

آفتاب نیوز:

شاخص بورس در پنجمین روز از دومین ماه پاییزی افزایش یافت. پس از افت ناشی از ریسک‌های غیراقتصادی ایجاد شده در این بازار از 14 تا 16 اردیبهشت، شاخص بورس طی چهار روز کاری پس از آن رشد کرد، اما در هشت روز آینده تا امروز پس از غیر تهاجمی بسیار موثر، دوباره افت کرد. اسرائیلی شاخص بورس در نقاطی اطراف تهران، خوزستان و ایلام افزایش یافت که با تدابیر دفاعی ایران مواجه شد و بسیاری از ایرانیان این حمله را به سخره گرفتند.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز شنبه ۲۴ هزار و ۳۷۱ واحد افزایش یافت و در رقم یک میلیون و ۹۹۵ هزار و ۲۷۳ واحد قرار گرفت.

در چهار روز کاری از 26 تا 22 مهرماه شاخص کل به ترتیب 3422، 2453، 14 هزار و 1105 واحد افزایش یافت، اما پس از آن کاهش داشت و بازار سرمایه امروز دوباره سبز شد.

شاخص هم وزن نیز با افزایش 5469 واحدی به عدد 661106 رسید.

در اولین روز کاری هفته 275 اقدام مثبت و 64 اقدام منفی وجود داشت. به طور کلی، بازار 1.24 درصد افزایش یافت.

روز شنبه 159 هزار نوبت معاملاتی به ارزش 5.463 میلیارد تومان در بورس انجام شد.

فولاد، فملی و وبملت به ترتیب بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. از نمادهای پر تراکنش می توان به کچاد، شیران و های وب اشاره کرد.

در پنجمین روز از آبان 1403 شاخص ارزی ایران با افزایش 82 واحدی به رقم 21 هزار و 69 واحد رسید.

تعداد معاملات فرابورس امروز 169 هزار و ارزش آنها 8.524 میلیارد توکن بود.

کغار و خاور بر شاخص فرابورس تاثیر منفی داشتند اما آریا اثر مثبت ایجاد کرد. خاور، فزر و سامان از جمله نمادهای پرمعامله بودند.

بازار سرمایه در ایران از ۱۶ مهرماه تحت تاثیر عوامل اقتصادی و سیاسی دچار نوسان شد.

اما امروز پس از عملیات رژیم صهیونیستی در حمله به نقاط اطراف تهران، ایلام و خوزستان که بر اساس اعلام ستاد پدافند هوایی کشور با شکست مواجه شد، ظاهرا فعالان بازار سرمایه احساس آرامش کردند و برای اکثر نمادها صف هایی تشکیل شد. دامنه نوسان که از 21 اکتبر از 1 به 3 درصد افزایش یافته است، در 3 درصد باقی مانده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.