افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

روایت حنیف عمران زاده از وضعیت بد بازی: یکی یکی رفتند، به دلم شلیک کردند!

  • کد خبر : 410283
روایت حنیف عمران زاده از وضعیت بد بازی: یکی یکی رفتند، به دلم شلیک کردند!

به گزارش رکنا، حنیف عمران زاده وی درباره برتری چادرملوی اردکان در مقابل هواداران که نماینده یزد را به رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال رساند، گفت: هواداران این تیم جوان، باکیفیت و شاداب بودند و یکی از بازی های خود را دشوارتر انجام دادیم. خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. امیدوارم بازیکنان هم […]

به گزارش رکنا، حنیف عمران زاده وی درباره برتری چادرملوی اردکان در مقابل هواداران که نماینده یزد را به رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال رساند، گفت: هواداران این تیم جوان، باکیفیت و شاداب بودند و یکی از بازی های خود را دشوارتر انجام دادیم. خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم. امیدوارم بازیکنان هم همین روند را طی کنند و سورپرایز خوبی برای فوتبال ایران باشند.

وی با اشاره به تعداد زیاد بازیکنانی که در چادرملو رفت و آمد می کنند، تصریح کرد: نسبت به سایر تیم ها تغییرات بسیار کمی داشتیم و به مرور بازیکنان خارجی نیز به جمع ما پیوستند. ما در سه هفته اول دو شکست خوردیم و سه گل به خاطر اشتباهات داور خوردیم. خوشبختانه با هماهنگی و تلاش کادر فنی و مدیران توانستیم شرایط تیم را مدیریت کنیم و پس از دریافت یزد امتیازات خوبی را جمع کردیم و شرایط چادرملو بهتر شد.

سرمربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان در پاسخ به این سوال که هدف تیمش در لیگ بیست و چهارم چیست، گفت: اصل تیم ما بر همدلی درونی است و برای شادی هواداران می جنگیم. ما هر کاری می کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم. یزدی ها بعد از 20 سال در لیگ برتر نماینده دارند. به جدول نگاه نمی کنیم و بازی به بازی پیش می رویم تا اتفاقات خوبی بیفتد.

عمران زاده درباره چهار بازیکن خارجی چادرملو که اولین فصل حضورشان در فوتبال ایران را تجربه می کنند به تسنیم گفت: جذب این بازیکنان یکی از شگردهای سرمربی و مدیریت چادرملو بود. آنها با قیمت مناسب جذب شدند و خدا را شکر همگی عملکرد خوبی داشته اند. زمان می برد تا بازیکنان برزیلی خود را با شرایط ایران وفق دهند اما تا اینجای کار به هماهنگی خوبی با دیگر بازیکنان دست یافته اند.

وی درباره شرایط مالی باشگاه و اینکه شاگردان سعید اخباری به تدریج از شرایط بد ابتدای فصل دور شدند، گفت. ابتدا کمبود تجربه در تیم احساس می شد، اما با روحیه باشگاه و مربی که بازیکنان را در زمان مناسب حرکت دادند، اتفاقات خوبی افتاد.

چادرملوی اردکان در واکنش به وخامت حال خود در دقایق پایانی دیدار مقابل هوادار گفت: بازیکن هوادار در دقیقه 5+90 با دروازه بان کشورمان روبرو شد و یکی از نکات مورد تاکید مربی رعایت نشد. من هم جیغ زدم که به سینه ام شلیک کردند و قرص خوردند. خدا رو شکر الان خوبم

حنیف عمران زاده

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410283

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.