افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

تشکیل جلسات کمیته تخصصی با محوریت بررسی لایحه بودجه.

  • کد خبر : 410266
تشکیل جلسات کمیته تخصصی با محوریت بررسی لایحه بودجه.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیمبا اقدام دولت مبنی بر ارسال 124 لایحه به مجلس و اعلام وصول آنها به کمیسیون به ریاست شورای اسلامی و همچنین آغاز به کار کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1404، فعالیت کمیسیون های تخصصی مجلس وارد مرحله ای شد. فاز جدید طبق برنامه اعلام شده این کمیسیون ها از شنبه […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیمبا اقدام دولت مبنی بر ارسال 124 لایحه به مجلس و اعلام وصول آنها به کمیسیون به ریاست شورای اسلامی و همچنین آغاز به کار کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1404، فعالیت کمیسیون های تخصصی مجلس وارد مرحله ای شد. فاز جدید طبق برنامه اعلام شده این کمیسیون ها از شنبه تا چهارشنبه هفته جاری جلسات خود را برگزار خواهند کرد.

بر این اساس کمیسیون تلفیق بودجه سال 1404 کل کشور صبح امروز با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه، مرکز پژوهش های مجلس و اتاق بازرگانی تهران برای برآورد بودجه سال آینده در حوزه بودجه تشکیل جلسه داد. شاخص های کلان اقتصادی شامل نرخ تورم و ضریب جینی و صادرات غیرنفتی.

کمیسیون اصل 90 که در جلسات اخیر خود موضوع تاخیر بانک ها در انجام تعهدات خود در خصوص بازپرداخت وام ازدواج را پیگیری کرده است، جلسات جداگانه ای با حضور رئیس سازمان ثبت احوال و اسناد کشور برگزار می کند. و وزیر اقتصاد و دارایی در رابطه با سامانه ثبت وام ازدواج.

همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با دعوت از احمد میدری وزیر آموزش و پرورش، یکی دیگر از اعضای کابینه دولت که این هفته برای پاسخگویی به سوالات به بهارستان سفر می کند، عملکرد و مشکلات سازمان ملی آموزش و پرورش را بررسی خواهد کرد. از مجلس نمایندگان در زمینه های مربوط به این باید پاسخ دهند.

محمدرضا ظفرکندی نیز برای ارائه توضیحات درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات جامعه پرستاری به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می رود. همچنین کمیسیون کشاورزی نشست مشترکی با مسئولان سازمان انرژی اتمی در حوزه کشاورزی برگزار خواهد کرد.

کمیسیون عمران در دستور کار بررسی آخرین وضعیت عرضه و تحویل قیر پروژه های عمرانی وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آموزش و پرورش و فرهنگ، بسیج سازندگی و وزارت نیرو کشور پذیرای مدیر کل صدا و سیما و معاونان دیوان محاسبات کشور خواهد بود.

به گزارش تسنیم، جلسه علنی شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود. به گزارش خبرنگار تسنیم، رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه مجلس حضور می یابد که گزارش کلی کمیسیون تلفیق طرح بودجه 1404 به رای نمایندگان گذاشته می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.