افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

بیوگرافی علی صادقی و ماجرای ازدواجش با مجری معروف.

  • کد خبر : 410257
بیوگرافی علی صادقی و ماجرای ازدواجش با مجری معروف.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای بازیگری به گونه ای است که وقتی مخاطب برای اولین بار بازیگری را در نقشی می بیند، انگار چشمش به دیدن آن بازیگر در همان نقش ها و ژانرها عادت می کند و حوصله دیدن او را در نقش دیگری ندارد. . مثلا ما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای بازیگری به گونه ای است که وقتی مخاطب برای اولین بار بازیگری را در نقشی می بیند، انگار چشمش به دیدن آن بازیگر در همان نقش ها و ژانرها عادت می کند و حوصله دیدن او را در نقش دیگری ندارد. . مثلا ما مریم امیر جلالی را در نقش های خنده دار دیده ایم و دیدن این بازیگر در نقش و کاراکتر جدی برای ما شگفت انگیز است و این حتی باعث می شود که کارگردان ها بیشتر از آن بازیگر در همان نقش استفاده کنند اما خب این می تواند علت امکان نادیده گرفته شدن یک فرد به دلیل وجود بازیگران چند وجهی زیاد است، مثلاً یکی از آنها پژمان جمشیدی است که اخیراً تعداد زیادی از این بازیگر را در نقش های مختلف دیدیم، به طوری که بسیاری از آنها صدای خود را گرفتند، اما واقعیت دارد. و انصافا این بازیگر توانسته ثابت کند که از پس نقش های جدی و کمدی برمی آید و مهارتش در این زمینه بسیار بالاست. شما می توانید این بازیگر را در نقش هایی غیر از نقش های طنز ببینید. به همین دلیل او را یکی از طنزهای سینمای ایران می دانند و توانسته در این عرصه نامی برای خود دست و پا کند و حالا به بهانه حضور این بازیگر در برنامه جوکر می خواهیم نگاهی بیندازیم. او بیوگرافی او را بخوانید و از حاشیه ببینید این بازیگر کیست؟ پس اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.

علی صادقی چطور جلوی دوربین رفت؟

علی صادقی در سال ۱۳۷۰ در سن ۱۱ سالگی به طور اتفاقی توسط امیر سماواتی یکی از کارگردانان کشورمان برای بازی در فیلم آفتاب علم تاب انتخاب شد و پس از تست در مقابل تصویربردار قرار گرفت. و به عنوان یکی از کاراکترهای این فیلم با بازی در فیلم و سپس در سال ۱۳۷۵ با سریال بهترین تابستان من به تلویزیون رفت و سپس در سریال پشت کنکور خوش درخشید و کم کم. او در میان مردم محبوب شد و در سال 1381 با فیلم «رویت سگانه» وارد دنیای سینما شد اما اوج شهرت این بازیگر با سریال های «کوچه اکاکیا» و «خانه به دوش» هر دو به تهیه کنندگی رضا عطاران بود. او را با سیروس فقید گرجی همبازی کرد.

بیوگرافی علی صادقی

بیوگرافی علی صادقی

علی صادقی با نام اصلی علی عباس متولد 23 آذر 1359 و دارای مدرک کامپیوتر است. این بازیگر فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. گفته می شود پدر این بازیگر نجار و مادرش خانه دار است.

بیوگرافی علی صادقی

وقتی علی صادقی مدتی جز اسباب بازی چیزی ندارد!

خیلی وقت پیش علی صادقی به تلویزیون دعوت شد و مجری برنامه از او پرسید که چرا با مهران کار مشترکی ندارید و انگار می خواست به این نتیجه برسد که این دو نفر با هر کدام مشکل خاصی دارند. دیگر دیگری که علی صادقی است. او همچنین گفت که اینطور نیست و مجری از او پرسید که چرا به برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت نشدی، این بازیگر پاسخ داد که دعوت شده است اما در پاسخ به این سوال که برای دورهمی چه می آوری؟ موزه، به خونش نگاه کرد و دید که چیزی جز اسباب بازی ندارد، چون احساس می کرد هیچ هدیه ارزشمندی برای دادن ندارد و به همین دلیل از شرکت در برنامه منصرف شد و به قول خودش باخت. شادی شما

ماجرای ازدواج علی صادقی چه بود؟

شاید یکی از پرتکرارترین موضوعاتی که خیلی ها دوست دارند درباره علی صادقی بدانند ماجرای ازدواج این بازیگر و به عبارتی عکس های همسر و فرزندانش باشد و حتی در این مورد هم شایعات زیادی برای یک در حالی که . و حتی یکی از این شایعات مربوط به ازدواج علی صادقی و مجری معروف ملیکا زارعی یا خاله شادونه بود و حتی خیلی ها گفتند که این دو فرزند دارند در حالی که این شایعه ای بیش نیست و در حال حاضر خاله شادونه ازدواج کرده است. و یک دختر گل دارد اما از ازدواج علی صادقی اطلاعی در دست نیست بنابراین احتمالا مجرد است.

بیوگرافی علی صادقی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.