افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

کاهش 3 میلیون و 300 هزار تومانی قیمت سکه / بازار ثابت می ماند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 410241
کاهش 3 میلیون و 300 هزار تومانی قیمت سکه / بازار ثابت می ماند – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه گفت: علیرغم افزایش 12 دلاری هر اونس طلا در بازار طلا. در بازارهای بین المللی، قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی شروع به فعالیت کرده است. صنعت طلا در […]

نادر بذرافشان رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه گفت: علیرغم افزایش 12 دلاری هر اونس طلا در بازار طلا. در بازارهای بین المللی، قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی شروع به فعالیت کرده است. صنعت طلا در مقایسه با اوج صعود روند نزولی داشته است.

و افزود: در حال حاضر هر گرم طلای 18 عیار با حدود 170 هزار تومان کاهش به 4 میلیون و 417 هزار تومان رسیده است.

بذرافشان ادامه داد: در بازار سکه سکه طرح جدید به 51700 هزار تومان، طرح قدیم 47200 هزار تومان و نیم سکه یک میلیون تومان کاهش یافت. و 400 هزار تومان به 28 میلیون تومان کاهش یافت. ربع سکه با یک میلیون و 200 هزار تومان به 18 میلیون و 400 هزار تومان و سکه یک گرمی با 400 هزار تومان به 8 میلیون و 200 هزار تومان کاهش یافت.

وی افزود: علت افت قیمت در بازار طلا افت نرخ ارز در بازار آزاد بوده است. علاوه بر این، خبر عرضه یک میلیون سکه در بازارهای داخلی نیز بر افت قیمت تاثیرگذار بود.

بذرافشان تصریح کرد: از سوی دیگر بر اساس اعلام بانک مرکزی از هفته جاری سکه با عناوین 1400 عرضه می شود، خبری که قیمت ها را در بازار نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

رئیس اتحادیه طلای تهران با بیان اینکه باید دید شرایط بازارهای جهانی به کدام سمت می رود، گفت: در حال حاضر نسبت به حداکثر قیمت ها، قیمت ارز و طلا کاهش یافته و التهابی در بازار نداریم. بازار و بازار در شرایط عادی است. بر این اساس امیدواریم شاهد ثبات قیمت باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.