افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

بهترین سینماهای تهران/ این سالن های نوساز بر سر سبک با سینماهای خارجی رقابت می کنند

  • کد خبر : 410178
بهترین سینماهای تهران/ این سالن های نوساز بر سر سبک با سینماهای خارجی رقابت می کنند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما دوست داریم بهترین ها را برای خودمان داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف باید تمام تلاش خود را بکنیم، البته تلاش به این معنا نیست که صددرصد به هدف خود می رسی، بلکه به این معناست که به راحتی به هدف […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما دوست داریم بهترین ها را برای خودمان داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف باید تمام تلاش خود را بکنیم، البته تلاش به این معنا نیست که صددرصد به هدف خود می رسی، بلکه به این معناست که به راحتی به هدف خود می رسی. بهتر است و مسیر برای شما آسان تر می شود، اما نکته اینجاست که می توانید تلاش خود را به گونه ای انجام دهید که آنقدر که باید خود را اذیت نکنید و مثلاً اگر به دنبال بهترین قهوه های تهران هستید. نیازی نیست گوشی را بردارید و از همه کسانی که می شناسید بپرسید، اما می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت لیستی از بهترین کافه ها را پیدا کنید و گردهمایی های دوستانه خود را در این مکان ها ترتیب دهید. مکان ها

پس با این حساب، برای یافتن بهترین ها نیازی به تلاش زیاد ندارید، فقط باید جستجوگر باشید و از خدماتی مانند اینترنت و مواردی از این دست نهایت استفاده را ببرید. البته باید بدانید که باید به گونه ای پیش بروید که تلاش برای به دست آوردن بهترین ها در همه کارهایتان از کوچک تا بزرگ مثلاً حتی در صدایی که می خواهید یک کیلو شیرینی بخرید به دنبال آن باشید. بهترین قنادی های تهران به این منظور. برای دریافت خوشمزه ترین شیرینی هایی که در این شهر می توانید پیدا کنید، آنجا باشید. اکنون در این سری از مقالات ما به شما کمک می کنیم تا بهترین ها را پیدا کنید تا بتوانیم باری را در این مورد از روی دوش شما برداریم و اکنون می خواهیم در مورد بهترین سینماهای تهران صحبت کنیم و تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم. آنها شما پس اگر می خواهید آنها را بشناسید با ما همراه باشید.

پردیس سینمایی کوروش

سینما کوروش در طبقه فوقانی کوروش مال واقع شده است که در حال حاضر یکی از محبوب ترین و معروف ترین مجتمع های تجاری، تفریحی و فرهنگی پایتخت است.

این سینما 147 اتاق و بیش از 3000 صندلی دارد و به همین دلیل بزرگ ترین پردیس سینمایی کشور محسوب می شود. هر یک از سالن های این مجموعه دارای ظرفیت 170 تا 330 صندلی و مطابق با استانداردهای جهانی است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید هر یک از اتاق های این سینما به نام های آشنای سینماهای قدیمی و معروف ایران مانند فاروس، رکس، لاله زار و … نامگذاری شده اند. اضافه کنیم که علاوه بر فیلم های ایرانی، در این پردیس سینمایی می توانید فیلم های خارجی را با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

آدرس: کور مال، بزرگراه حکیم غرب، بزرگراه ستاری شمالی، خیابان مرکزی نبش پیامبر

شماره تماس: 02144000110

ساعت کاری: 11 صبح الی 24 بعد از ظهر

بهترین سینماهای تهران.

پردیس سینمایی ملت

پردیس سینمایی گالری ملت را می توان یکی از بهترین سینماهای تهران دانست که در کنار پارک ملت قرار دارد که معماری شیشه ای خاصی دارد و به دلیل زیبایی نظر همه بینندگان را به خود جلب می کند. این سازه فرهنگی با مساحت 6000 متر مربع در سال 1396 به بهره برداری رسید.

این سینما دارای 12 اتاق و ظرفیت کل آن 2200 نفر است که دومین گروه سینمایی کشور از نظر تعداد صندلی است. یکی از اتاق های این سینما نیز چند منظوره است، یعنی علاوه بر نمایش فیلم، میزبان کنسرت، موسیقی و تئاتر نیز می باشد.

از جمله امکانات ویژه و منحصر به فرد سینما ملت تهران می توان به گالری، کتابفروشی، فروشگاه های محصولات فرهنگی، رستوران های ایرانی و خارجی، سفره خانه، فودکورت و پارکینگ اختصاصی با گنجایش 1200 خودرو اشاره کرد.

آدرس: خیابان ولیعصر، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان.

شماره تماس: 02123162

ساعت کاری: 13:00 الی 20:00

بهترین سینماهای تهران.

پردیس سینمایی چارسو

پردیس سینمایی چارسو تهران در بهمن ماه سال 1392 تاسیس شد و در طبقه هفتم مجتمع تجاری چارسو واقع در مرکز شهر تهران واقع شده است. این مجموعه سینمایی با شش سالن حرفه ای و ظرفیت بیش از 1000 صندلی، آخرین فناوری صوتی و تصویری سینمای دیجیتال را به عموم مردم ارائه می کند.

از جمله ویژگی های این مجموعه می توان به مکان های ویژه معلولان در سالن های نمایش، فضای باز فرهنگی برای نصب گالری، نمایشگاه و کتابفروشی، هجده آسانسور، سیستم تهویه مطبوع مدرن، سیستم سرمایش و گرمایش و همچنین پارکینگ اشاره کرد. تعداد زیادی با ظرفیت حدود هزار خودرو… اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است فودکورت پاساژ چهارسو واقع در طبقه پنجم یکی از بهترین فودکورت های تهران می باشد.

آدرس: خیابان جمهوری، چهارراه حافظ، مجتمع چارسو

شماره تماس: 02161724444

ساعت کاری: 11 صبح الی 11 شب

بهترین سینماهای تهران.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.