افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

واکنش سخنگوی دولت به حملات اسرائیل

  • کد خبر : 410134
واکنش سخنگوی دولت به حملات اسرائیل

مهاجران از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی قدردانی می کنند آفتاب نیوز: فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا، در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به برخی مراکز نظامی و پاسخ مقتدرانه نیروی پدافند هوایی کشورمان، گفت: مردم ایران به توان دفاعی و دفاعی کشور افتخار می کنند. […]

مهاجران از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی قدردانی می کنند

آفتاب نیوز:

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایرنا، در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به برخی مراکز نظامی و پاسخ مقتدرانه نیروی پدافند هوایی کشورمان، گفت: مردم ایران به توان دفاعی و دفاعی کشور افتخار می کنند. در این زمینه مطمئن است.

سخنگوی دولت با اشاره به انتشار تصاویر کذب در برخی رسانه‌های خاص تاکید کرد: همانطور که از بیانیه‌های رسمی پدافند هوایی کشور مشخص است، خسارات وارده محدود است و لازم است مردم عزیزمان آرامش خود را حفظ کرده و دوری کنند. شایعات و نادیده گرفتن اخبار. فقط اظهارات رسانه های رسمی و نیروهای دفاعی را دنبال کنید.

وی با تاکید بر اینکه ایران کشوری مقتدر و قدرتمند است و با اینگونه افتضاح‌ها مواجه نخواهد شد، تصریح کرد: کشور در حال حاضر در وضعیت عادی قرار دارد و حتی پروازها از ساعت 9 صبح به روال عادی خود بازگشته است.

مهاجرانی ضمن قدردانی از اقتدار و هوشیاری نیروهای پدافند هوایی کشورمان افزود: باید اقتدار و اقتدار جوانان این مرز و بوم را برجسته کنیم که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را زنده کردند.

ساعاتی پیش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی حمله رژیم صهیونیستی به مراکز نظامی در استان های تهران، خوزستان و ایلام را با موفقیت رهگیری و مقابله کرد.

در جریان این حملات دو تن از رزمندگان ارتش به شهادت رسیدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.