افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

در مورد حمله اسرائیل و چند توصیه!

  • کد خبر : 410131
در مورد حمله اسرائیل و چند توصیه!

بازار؛ صابر گل انباری: نحوه انجام این حملات هنوز مشخص نیست. از راه دور بود یا نه؟ منابع اسرائیلی گفتند که حدود 100 جنگنده در این حملات شرکت داشتند، با فرض مشارکت این تعداد جنگنده، از چه مسیری عبور کرده اند و از کجا تیراندازی کرده اند؟ پاسخ به این سوالات در حال حاضر امکان […]

بازار؛ صابر گل انباری: نحوه انجام این حملات هنوز مشخص نیست. از راه دور بود یا نه؟ منابع اسرائیلی گفتند که حدود 100 جنگنده در این حملات شرکت داشتند، با فرض مشارکت این تعداد جنگنده، از چه مسیری عبور کرده اند و از کجا تیراندازی کرده اند؟ پاسخ به این سوالات در حال حاضر امکان پذیر نیست. اسرائیل حمله به 20 هدف را اعلام کرده است، اما منابع ایرانی این موضوع را رد کرده و این حمله را کم اهمیت جلوه داده اند. میزان خسارات احتمالی هنوز مشخص نیست و اطلاعات دقیقی از آن در دست نیست، اما این حمله نتوانست موج قوی رسانه‌ای اسرائیل را برآورده کند.

به نظر نگارنده، اگرچه نمی توان با قطعیت گفت که همه چیز تمام شده است، اما به احتمال زیاد اسرائیل در آینده پس از این حمله دست به اقدامات غیرمستقیم از خرابکاری تا تروریسم خواهد زد. به خصوص اگر احساس می کنید تصویر مورد نظر شما شکل نگرفته است.

به نظر می رسد آنچه برای اسرائیل مهمتر از خود حمله بود، تصاویر پیرامون آن بود و جنگ روانی گسترده ای که در این سه هفته به راه انداخت، بر این تصاویر متمرکز بود. اما ساعت‌ها از حمله نگذشته است که نارضایتی خاصی در تحلیل‌ها و اظهارنظرها در اسرائیل آشکار می‌شود.

به نظر می‌رسد که حمله امروز اسرائیل به این شکل را می‌توان نشانه‌ای از تأثیر حمله دوم موشکی ایران بر درک اسرائیل و نیز روشی دانست که واشنگتن و تل‌آویو از تشدید تنش‌ها به چند دلیل اجتناب کردند. . البته حملات «کیفیت» و «دقیق» حزب الله در دو هفته گذشته نیز می تواند تأثیراتی بر شکل حمله اسرائیل داشته باشد.

اما در مورد پیش بینی ها: اگرچه اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما بنا به گزارش سایت آمریکایی اکسیوس، اسرائیل بنا به دلایلی از قبل به ایران اطلاع داده و حتی اهدافی را که قرار است مورد حمله قرار دهد، اعلام کرده است، اما نمی تواند وسیع و بزرگ باشد. اما نتایج این حمله محدود هنوز نامشخص است. ضربات در چه سطحی بود؟

در واقع همان دلایلی که باعث شد اسرائیل قبل از حمله به ایران اطلاع دهد تا اوضاع از کنترل خارج نشود، ممکن است خود حمله را نیز محدود کند. همچنین در پیش بینی ها تاکید شده بود که تله جنگی وجود ندارد، زیرا جنگ قبلی بوده است. تصمیم برای جنگ وجود ندارد و حملات اسرائیل احتمالاً به جنگ ختم نمی شود و بیشترین چیزی که در این شرایط می تواند رخ دهد حملات رفت و برگشتی است.

همچنین تاکید شد که اگرچه اسرائیل به دنبال طبقه بندی جنگ و وارد کردن ضربات موثر و قابل توجه به ایران است، اما نگران وقوع جنگ است و تنها این می تواند اسرائیل را متوقف کند. اخیراً ادعا شده بود که سفر بلینکن به منطقه برای «تأیید نهایی» توافق آمریکا در مورد زمان و اهداف حمله بوده است و این سفر همراه با تشدید تنش دیپلماتیک در روزهای اخیر حول دو جنگ غزه و لبنان بوده است. ، به عنوان نشانه هایی از حمله قریب الوقوع اسرائیل تحلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.