افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

پیش نویس مشاهدات NBA از جیمی V کلاسیک

  • کد خبر : 4101
پیش نویس مشاهدات NBA از جیمی V کلاسیک

در اینجا آمده است که چه کسی و چه چیزی در یکی از موردانتظارترین رویدادهای دانشگاهی این فصل برجسته بود. دو مسابقه پیشاهنگی بسیار جالب روز سه شنبه در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار شدتگزاسوایلینویبه دنبالدوکوآیووادر یکی از بهترین تنظیمات تطابق غیر کنفرانسی سال تا کنون به میدان رفته است. هر چهار تیم حداقل یک انتخاب […]


در اینجا آمده است که چه کسی و چه چیزی در یکی از موردانتظارترین رویدادهای دانشگاهی این فصل برجسته بود.

دو مسابقه پیشاهنگی بسیار جالب روز سه شنبه در مدیسون اسکوئر گاردن برگزار شدتگزاسوایلینویبه دنبالدوکوآیووادر یکی از بهترین تنظیمات تطابق غیر کنفرانسی سال تا کنون به میدان رفته است. هر چهار تیم حداقل یک انتخاب بالقوه دور اول را به نمایش گذاشتند، و همانطور که ممکن است تصور شود، مدیران NBA در این رویداد حضور خوبی داشتند. بدون واکنش بیش از حد نسبت به یک بازی برای هیچ بازیکنی، در اینجا آمده است که چه کسی و چه چیزی تا پایان شب از هر طرف برای من بیشتر به چشم آمد.

کلمن هاوکینز شروع به ورود به تصویر می کند

بسیاری از ترنس شانون جونیور از ایلینویز در مقابل مربی سابقش در تگزاس تک، کریس بیرد (که اکنون مربی تگزاس است) ساخته شد، اما شانون ساکت بود و تاثیرگذاری خاصی نداشت تا اینکه برای کمک به پیروزی 85–78 ایلینویز در بازگشت به بازی برگشت در ایلینویز قدم برداشت. در طول زمان. شانون فصل را به خوبی آغاز کرده است و راه خود را در بحث های اواخر دور اول بازی کرده است، اما خط داستانی جالب تر در ایلینوی در حال حاضر ممکن است رشد هاوکینز مهاجم جوان باشد، که مسلماً بهترین چشم انداز درازمدت تیم است و تبدیل شده است. بازیکن مورد علاقه پیشاهنگان

هاوکینز یک خط امتیاز نسبتاً متوسط ​​با 9 امتیاز، هفت ریباند، چهار پاس منجر به گل و سه بلاک داشت، اما با انرژی خود تأثیر مثبتی بر جای گذاشت. او همچنان از نظر رویکرد و تمرکز خود به گوشه ای می چرخد. فصل گذشته تا حدودی تحت تأثیر او قرار نگرفتم، اما بر اساس آنچه تاکنون دیده‌ایم، موضع خود را تغییر داده‌ام. هاوکینز در 6 دقیقه و 10 اینچ 225 پوند، ابزارهای فیزیکی برای زنده ماندن در زمین جلویی NBA را در اختیار دارد، زیرا روی پاهایش نسبتاً سبک است، می‌تواند بدون خجالت به سمت گاردها برود و در حالی که حضور تهدیدآمیزی در اطراف لبه ندارد، عملکرد خوبی دارد. زمان کافی برای جلوگیری از ضربات در تعقیب و تاثیرگذاری. در حالی که هاوکینز هنوز هم می تواند در حمله تصمیم گیرنده نامنظم باشد، او در طول بازی مانند یک بازیکن محیطی فکر می کند، شوت زنی دارد و توانایی پاس دادن به اندازه خود را نشان داده است. او باید هر شب قبل از رفتن به رختخواب، فیلم لری ننس جونیور را تماشا کنید.

وضعیت دیلون میچل ارزش نظارت دارد

در طرف دیگر بازی اول، میچل، دانشجوی سال اول تگزاس بود که یک انتخاب احتمالی قرعه کشی است. او شاهد بوده است که سهامش اندکی تغییر کرده است، زیرا او برای شروع فصل تاثیر بسیار کمی داشته است. او سه شنبه شب فقط چهار امتیاز به دست آورد و در 24 دقیقه فقط سه ریباند گرفت. میچل که یک سرباز دبیرستانی بسیار مورد تبلیغ و ورزشکار عالی در پرش است، در هیچ یک از هفت بازی اول کالج خود بیش از 10 امتیاز کسب نکرده است، و در حالی که تیم ها به تلاش برای درک وضعیت او ادامه می دهند، سؤالات واقعی را از نقطه نظر ارزیابی ایجاد می کند.

برخی از این مبارزات را می‌توان به تناسب موقعیتی پایین‌تر نسبت داد: Longhorns به گاردهای غالب توپ تکیه می‌کنند، بازی‌ها را با مهاجمان قدیمی‌تر خود می‌بندند و حملات کمی انجام می‌دهند که به نقاط قوت میچل به‌عنوان یک لوب‌گیر و تمام‌کننده پاسخ می‌دهد. خط حمله او به دلیل عدم توانایی خلاقانه او روی توپ بسیار وابسته به سرویس است و سرویس منظمی وجود نداشته است. تگزاس در مرحله انتقالی آنچنان که احتمالاً برای او مناسب است بازی نمی کند. اما او همچنین در برخی مواقع از عمق دفاعی خود خارج شده است، گاهی اوقات مجبور می شود به عنوان یک مرکز نامی دفاع کند و به نظر می رسد کمی گم شده در فضا نگهبانی کند. ایلینوی با موفقیت میچل را چند بار در موقعیت های انزوا هدف قرار داد. او باید بر اساس استعدادهای فیزیکی‌اش، یک ریباندر بسیار سازنده‌تر باشد، و احتمالاً افزایش در شیشه‌های تهاجمی منجر به چند سطل آسان‌تر در هر بازی می‌شود. برخی از این موارد در اختیار اوست.

میچل فکر می‌کند که نهایتاً در موقعیت‌های تمرینی کمی به خودش کمک می‌کند، زیرا او یک ورزشکار عالی است و باید چیزهای بیشتری برای نشان دادن در تنظیمات دیگر داشته باشد. اما در حال حاضر، اگر تیم‌ها مجبور به انتخاب امروز شوند، نمی‌توان حدس زد که او تا چه حد در درافت قرار می‌گیرد.

داریق وایتهد نشانه های مثبتی را نشان می دهد

داریق وایتهد دانشجوی سال اول دوک در پیروزی مقابل آیووا بسیار انفجاری تر به نظر می رسید.

براد پنر/ورزش امروز آمریکا

این در حال حاضر پنجمین بازی دوک من در این فصل بود، و من کمی در مورد چشم اندازهای مختلف شیاطین آبی نوشته ام. برای محدود نگه داشتن تمرکز در اینجا، چیزی که روز سه شنبه برجسته بود، دلگرم کننده ترین نمایش تا به حال برای وایتهد وینگر سال اول بود که شروع فصل تا حدودی به دلیل آسیب دیدگی پا در اواخر آگوست که نیاز به جراحی داشت با مشکل مواجه شد. او تا روز سه شنبه هنوز موفق به گلزنی دو رقمی نشده بود. جان شایر وایتهد را در نقش کوچک تری روی نیمکت نگه داشته است و دقایق خود را تا حدی به دلیل ریکاوری محدود کرده است، اما تاثیر او در زمین بسیار کم بوده است و او در طول سه بازی برتر نتوانست تاثیری قوی روی پیشاهنگان بگذارد. بازی های پروفایل در پورتلند در PK85.

وایتهد در پیروزی 74–62 دوک مقابل آیووا با دریبل بازی بسیار انفجاری تر و مطمئن تر به نظر می رسید و با هشت امتیاز، پنج ریباند و سه پاس منجر به گل به پایان رسید. دقایق او برای اولین بار در این فصل به بیش از 20 رسید و در نیمه دوم بیش از حد معمول بازی کرد. شایان ذکر است که پرسنل آیووا سریع‌ترین و ماهرترین افراد در مهار رانندگان در اطراف نیستند، بنابراین تطابق سخت‌تر ممکن است گویاتر باشد. اما نشانه‌های مثبت کوچک وایتهد باید نشان‌دهنده بازی‌های بزرگ‌تر آینده باشد. باید به او صبر داده شود، زیرا با بازی های دانشگاهی سازگار می شود و سالم می شود، اما همچنین آنقدر به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی تزئین شده است که نمی تواند پیشاهنگانی را با تولید محدود مانند این راضی کند، که برخی از آنها شروع به زیر سوال بردن پیش بینی های خوب و عالی او در پیش فصل کرده اند. خواهیم دید که آیا نقش وایتهد با نزدیک شدن به بازی ACC افزایش می یابد یا خیر و آیا انتقال نهایی به ترکیب اصلی در کارت های انتخاب احتمالی بخت آزمایی است که تا اوت ۱۹ ساله نمی شود.

کریس موری یک شب تعطیل دارد

مبارزات تیم آیووا با یک بازی دشوار برای موری همراه شد، کسی که در میانه یک فصل شکست خورده است و تلاش می کند کفش های برادر دوقلوی و هم تیمی سابق کیگان را پر کند. موری در مقابل حریفان دوک ورزشکار بیشتر شب، به ویژه مارک میچل، برای زدن ضربات از بیرون تلاش می‌کرد و در تلاشی کم‌انرژی از آیووا به‌طور کلی تأثیرگذار نبود. او تنها 8 امتیاز در شوت 3 از 9، با هفت ریباند، سه پاس منجر به گل و بدون بلاک یا توپ ربایی به دست آورد. این نوع بازی واقعاً نباید گفتگو با موری را تغییر دهد، کسی که بهترین نقش را به عنوان یک بازیکن بالقوه ثابت پیش می‌برد و باید در ادامه فصل با دفاع‌هایی که او را کلید می‌زنند مقابله کند. اما برخی از نقاط ضعف او را برجسته کرد که تیم ها نسبتاً به سمت جلو حرکت می کنند.

موری بیشتر یک بازیکن ساکن است تا بازیکنی که در حرکت عمل می کند، زیرا او یک تمام کننده بسیار قوی است که با دست مسلط است و در حمله از دریبل فوق العاده حیله گر نیست. او یک کاتر باهوش است و می تواند خودش را باز کند، اما بازیکن بالای لبه هم نیست. علیرغم این واقعیت که موری 22 ساله است، از نظر بدنی به اندازه برخی از افراد بسیار جوانتر دوک که برجسته بودند، پر نشده است. او به طور طبیعی بازیکن خلاقی نیست – اما این نباید مانع از ایجاد فاصله بین زمین و زدن ضربات و بازی های کوچک در دراز مدت برای کسب دقایق شود. مهم این است که به خاطر داشته باشید که او در تئوری به راحتی می‌تواند به عنوان مهاجمی با اندازه‌ای که شوت‌های باز می‌زند و می‌تواند با هم تیمی‌هایش بازی کند، بهینه‌سازی شود. موری یک انتخاب دور اول پیش بینی شده باقی می ماند، اما مطمئناً این بهترین ساعت او نبود.



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=4101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.