افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

قیمت بیت کوین دوباره در حال کاهش است. این بار داستان چیست؟

  • کد خبر : 410039
قیمت بیت کوین دوباره در حال کاهش است. این بار داستان چیست؟

بیت کوین در حال حاضر با مقاومت نزدیک است 69000 دلار مواجه شد و فروشندگان اجازه ندادند دوباره شکست بخورد. قیمت بیت کوین اکنون به زیر 67 دلار بازگشته است. از آنجایی که قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود نزدیک می شود، فروشندگان احتمالاً با چالش قوی تری روبرو خواهند شد. با این حال، […]

بیت کوین در حال حاضر با مقاومت نزدیک است 69000 دلار مواجه شد و فروشندگان اجازه ندادند دوباره شکست بخورد. قیمت بیت کوین اکنون به زیر 67 دلار بازگشته است. از آنجایی که قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود نزدیک می شود، فروشندگان احتمالاً با چالش قوی تری روبرو خواهند شد.

با این حال، تحلیلگران انتظار دارند با توجه به نتایج انتخابات آینده ایالات متحده، حرکت در محدوده به پایان برسد. از سوی دیگر، اخبار منفی در مورد تتر و تنش‌ها در خاورمیانه نیز بار مضاعفی ایجاد کرده است که مانع از شکست مقاومت مرزی شده است.

بیت کوین در مسیر نزولی قرار دارد، اما احساسات میان مدت همچنان مثبت است

به دنبال گزارشی از وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه ایالات متحده در حال تحقیق درباره ناشر استیبل کوین تتر به دلیل نقض تحریم ها و قوانین مبارزه با پولشویی است، قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال معکوس شد و در ساعات بعد از ظهر در ایالات متحده به طور کلی کاهش یافت. . استیبل کوین ها نوعی ارز دیجیتال هستند که ارزش آن به دارایی دیگری، معمولاً دلار آمریکا، گره خورده است. تتر با ارزش بازار بیش از 120 میلیارد دلاراستیبل کوین بسیار پرکاربرد است.

از سوی دیگر، شب گذشته تنش ها در خاورمیانه تشدید شد و بازار ارزهای دیجیتال تحت فشار فروش بیشتری قرار گرفت. در ابتدای معاملات دیروز، بازار ارزهای دیجیتال صعودی بود و بیت کوین (BTC) نزدیک به سطح بود. 69000 دلار نزدیک بود و احتمالاً برای عبور از چالش آماده بود 70000 دلار این اولین بار در سه ماه گذشته بود. در دقایقی پس از انتشار اخبار در مورد تتر، بیت کوین به پایین ترین سطح 66500 دلار سقوط کرد که تقریباً 2 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافت، اما به آرامی به 66800 دلار بازگشت.

جف کندریک، تحلیلگر بانک استاندارد چارترد، در یادداشتی تحقیقاتی گفت که اگر جمهوری خواهان در انتخابات کنگره آمریکا در 5 نوامبر پیروز شوند، بیت کوین ممکن است تا پایان سال به 100 میلیون دلار برسد. 125000 دلار افزایش دهد

منبع: تجزیه و تحلیل بانک استاندارد
منبع: تجزیه و تحلیل بانک استاندارد

پیش‌بینی دیگری توسط جف پارک، رئیس استراتژی‌های Bitwise Alpha منتشر شد که در آن گفته بود اگر دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پیروز شود، بیت‌کوین ممکن است به 92000 دلار رسیدن

منبع: جف پارکمنبع: جف پارک
منبع: جف پارک

پیش از این، مت هوگان همچنین پیش بینی کرده بود که بیت کوین قبل از انتخابات به بالاترین حد خود خواهد رسید.

در کنار بیت کوین، تعدادی از تحلیلگران در مورد چشم انداز افزایش آلت کوین ها مثبت هستند. بر اساس تجزیه و تحلیل شرکت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال Hashkey Capital (Hashkey Capital):

زمانی که بیت کوین بالا باشد احتمال آلتسسون بیشتر می شود 80000 دلار صعود کردن

تجزیه و تحلیل فنی قیمت بیت کوین (BTC).

بیت کوین از 65000 دلار در 23 اکتبر افزایش یافته است که نشان می دهد خریداران در تلاش برای تبدیل این سطح به پشتیبانی هستند.

نمودار قیمت روزانه بیت کوین - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه بیت کوین - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه بیت کوین – منبع: TradingView

شیب متحرک نمایی 20 روزه (65117 دلار، موج آبی) صعودی است و شاخص قدرت نسبی (RSI) که نزدیک به خط وسط است، برتری جزئی را در بین خریداران نشان می دهد. این وضعیت چشم انداز افزایش قیمت بالای 70000 دلار را بهبود می بخشد. در چنین حالتی ممکن است قیمت بیت کوین به 72000 دلار برسد.

از سوی دیگر، سطح 65000 دلار یک سطح حمایتی حیاتی برای خریداران است تا از آن دفاع کنند. استراحت و بستن شمع زیر 65000 دلار می تواند محدوده بیت کوین را پشتیبانی کند 62000 تا 63000 دلار تحویل چنین حرکتی نشان دهنده تداوم حرکت قیمت در یک محدوده برای یک دوره طولانی تر است.

توجه داشته باشید، تا زمانی که قیمت بیت کوین بالای 65000 دلار باقی بماند، دیدگاه کلی مثبت و به نفع خریداران باقی خواهد ماند.

منابع و مآخذ

پست جف پارک (جف پارک)

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-26 11:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.