افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

ورود موج بارندگی ها در اکثر نقاط کشور از روز یکشنبه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409997
ورود موج بارندگی ها در اکثر نقاط کشور از روز یکشنبه – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز (شنبه ۱۴ آبان ماه) در بعدازظهر بارش های پراکنده و رعد و برق و رعد و برق و باد خواهد وزید. همچنین از آخرین ساعت روز شنبه با گذر موج های متوسط ​​از […]

صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز (شنبه ۱۴ آبان ماه) در بعدازظهر بارش های پراکنده و رعد و برق و رعد و برق و باد خواهد وزید. همچنین از آخرین ساعت روز شنبه با گذر موج های متوسط ​​از شمال کشور به تدریج بارش ها در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می شود.

وی افزود: فردا (یکشنبه 15 آبان ماه) بارش ها در استان های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه های البرز شدت می یابد و وسعت بارندگی به خراسان شمالی و خراسان شمالی نیز می رسد. همچنین در ساعات بعد از ظهر یکشنبه در ارتفاعات شمالی فارس، برخی نقاط یزد، شمال خراسان جنوبی و جنوب خراسان رضوی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

ضیائیان گفت: روز دوشنبه در نیمه غربی سواحل دریای خزر، شمال شرق کشور، ارتفاعات کرمان و روز سه شنبه در غرب سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات هواشناسی سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز در مناطق مرکزی و خاورمیانه کشور و مناطق مستعد پدیده گرد و غبار وزش باد شدید پیش بینی می شود.

وی در پایان گفت: امروز آسمان تهران صاف، تا ساعاتی دیگر مه ریز با حداکثر 17 و حداقل 8 درجه سانتیگراد و فردا کمی ابری، وزش باد از سمت در بعدازظهر وزش باد گاهی شدید با حداقل 10 درجه و حداکثر 18 درجه پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409997

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.