افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

آمریکا: ما در حمله اسرائیل به ایران شرکت نکردیم

  • کد خبر : 409947

به گزارش خبرنگار سیاسی آیونا به نقل از تسنیم، همزمان با ادعای حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اهدافی در ایران، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رسانه های آمریکایی گفتگوی تلفنی داشت. وی گزارش داد که مقامات رسمی کشور تأیید کردند که واشنگتن در حمله ادعایی امشب هیچ […]

به گزارش خبرنگار سیاسی آیونا به نقل از تسنیم، همزمان با ادعای حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اهدافی در ایران، لوید آستین وزیر دفاع آمریکا با یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رسانه های آمریکایی گفتگوی تلفنی داشت. وی گزارش داد که مقامات رسمی کشور تأیید کردند که واشنگتن در حمله ادعایی امشب هیچ مشارکتی نداشته است.

فاکس نیوز: اسرائیل طرح حمله خود را به آمریکا اطلاع داده است

شبکه فاکس نیوز به نقل از این مقام آمریکایی گزارش داد که رژیم اسرائیل قبل از اقدام به کاخ سفید از برنامه های حمله خود اطلاع داده است.

کاخ سفید مدعی شد: اقدامات اسرائیل برای دفاع از خود است!

کاخ ریاست جمهوری آمریکا با بیان اینکه می داند رژیم اسرائیل در حال انجام “حملات انتخابی” علیه اهداف نظامی در ایران است، اعلام کرد که کار این رژیم “دفاع از خود” است.

سی بی اس مدعی است: حمله اسرائیل به اهداف نظامی در ایران محدود می شود

شبکه آمریکایی سی بی اس همزمان با رژیم اسرائیل به نقل از یک منبع آمریکایی اعلام کرد که حمله ادعایی امشب رژیم اسرائیل به ایران تنها محدود به اهداف نظامی بوده و نه اهداف و تاسیسات هسته ای و نفتی.

رویترز: آمریکا در حمله اسرائیل دخالتی ندارد

خبرگزاری انگلیسی رویترز اعلام کرد که ایالات متحده در حمله امشب رژیم صهیونیستی به اهدافی در ایران دخالتی نداشته است. یک مقام آمریکایی به الجزیره گفت که آمریکا هیچ نقشی در حملات امشب اسرائیل به ایران ندارد.

NBC: اهداف تعیین شده احتمالا تهدید کننده بوده اند!

شبکه آمریکایی ان‌بی‌سی نیوز به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم به اهدافی حمله کرده است که ممکن است در گذشته یا در آینده ایران تل‌آویو را تهدید کند.

شورای امنیت ملی آمریکا: رئیس جمهور بایدن از رویدادهای امشب آگاه است

شان ساویت، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا به شبکه تلویزیونی المیادین لبنان گفت که رئیس جمهور آمریکا از آنچه در حال رخ دادن است مطلع شده و از نزدیک تحولات را دنبال می کند.

گفتگوی تلفنی گالانت با وزیر دفاع آمریکا

وال استریت ژورنال از گفتگوی تلفنی یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل و لوید آستن، همتای آمریکایی اش، در مورد حمله اخیر اسرائیل به ایران گزارش داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.