افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

7600 خانه نهضت ملی مسکن در استان سمنان در انتظار تاسیسات – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 409866
7600 خانه نهضت ملی مسکن در استان سمنان در انتظار تاسیسات – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت زمین های آماده واگذاری به مردم در حوزه مسکن ملی در استان سمنان اظهار داشت: زمین های مربوط به ۷۶۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن ملی. حرکت در استان سمنان و شهر جدید ایوانکی تحویل داده می شود. وی افزود: هنوز تسهیلات بانکی خود را […]

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت زمین های آماده واگذاری به مردم در حوزه مسکن ملی در استان سمنان اظهار داشت: زمین های مربوط به ۷۶۰۰ واحد مسکونی در قالب مسکن ملی. حرکت در استان سمنان و شهر جدید ایوانکی تحویل داده می شود.

وی افزود: هنوز تسهیلات بانکی خود را برای شروع ساخت این واحد دریافت نکرده اند و باید تسهیلات خود را از سهمیه جدید نهضت ملی مسکن اخذ کنند. در این زمینه به بانک ها نیز توصیه شده است همکاری کنند.

معاون عمرانی استاندار سمنان از ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک های دست اندرکار نهضت ملی مسکن و مسکن اجتماعی برای اعطای تسهیلات خبر داد و گفت: بیش از 10 میلیون و 900 هزار میلیون تن وام به بانک های مختلف کشور ابلاغ شده است. .

حمیدی بیان کرد: در آخرین جلسه شورای مسکن استان سمنان مصوب شد که قطع استانی و سهم استان سمنان از این میزان تسهیلات اعلام شده توسط بانک مرکزی با همکاری اعضای شورای مسکن تهیه شود. شورای استان و ادارات راهداری و شهرسازی استان سمنان و شرق استان آن را از بانک ها جدا می کنند.

وی افزود: اعطای این میزان تسهیلات می تواند با اختصاص آن به متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان سمنان و همچنین شهر جدید ایوانکی کمک خوبی برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی باشد و شاهد افزایش آن باشیم. سرعت ساخت و تحویل این واحدهای مسکونی.

معاون عمرانی استاندار سمنان نیز گفت: متقاضیانی که از نهضت ملی مسکن در استان درخواست زمین کردند با وجود استقبال خوب مردم زمین در اختیار آنها قرار گرفت و مشکل خاصی در این زمینه در استان وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.